Gratulerer med finfin Stowa:)
maghas9 Medlem 6. nov. 2009 Innlegg 3.480 Sted Østlandet 3. juli 2012 #21 Gratulerer med finfin Stowa
sjuli_123 Medlem 29. mai 2010 Innlegg 3.284 Sted Bærum 3. juli 2012 #22 Gratulerer med finfin Stowa. Denne siklet også jeg på
Solli Støttemedlem Medlem 23. juni 2010 Innlegg 2.068 Sted Oslo 3. juli 2012 #23 Gratulerer! Men "foreløpig keeper" høres ut som en dame man bare har lyst til å date en stund?
jsf Medlem 23. okt. 2009 Innlegg 860 Sted Oslo 3. juli 2012 #25 sjuli_123 skrev: Gratulerer med finfin Stowa. Denne siklet også jeg på Klikk for å utvide... ja, tipper det var mange som siklet på denne! temmelig overrasket over at jeg faktisk var først ute, men én gang må jo være den første! Solli skrev: Gratulerer! Men "foreløpig keeper" høres ut som en dame man bare har lyst til å date en stund? Klikk for å utvide... hehe, ja. Jeg vet allerede hvilke 3 klokker som blir de neste, men tror nok jeg kommer til å date Stowaen en god stund til! Det blir nok et aldri så lite forhold, men blir det for mange om armen så vet man aldri!
sjuli_123 skrev: Gratulerer med finfin Stowa. Denne siklet også jeg på Klikk for å utvide... ja, tipper det var mange som siklet på denne! temmelig overrasket over at jeg faktisk var først ute, men én gang må jo være den første! Solli skrev: Gratulerer! Men "foreløpig keeper" høres ut som en dame man bare har lyst til å date en stund? Klikk for å utvide... hehe, ja. Jeg vet allerede hvilke 3 klokker som blir de neste, men tror nok jeg kommer til å date Stowaen en god stund til! Det blir nok et aldri så lite forhold, men blir det for mange om armen så vet man aldri!
Kohe321 Støttemedlem Medlem 19. okt. 2011 Innlegg 5.367 3. juli 2012 #26 Gratulerer med nydelig klokke!
Jon Ali Medlem 4. aug. 2011 Innlegg 1.636 Sted Kristiansand 4. juli 2012 #27 Gratulerer med ei skikkelig pen klokke, må du nyte den så lenge du har den foreløpige keeperen