Falsk Rolex veggklokke

Medlem
6. okt. 2013
Hei!

Jeg kjøpte en "Rolex Wall clock" på eBay, og trodde den var ekte. Men når jeg mottok den, så så jeg at den var sendt fra Hong Kong og ikke Taipei som det stod. Da ble jeg veldig skeptisk. Kontaktet selgeren og han sier dette er en klokke for Rolex forhandlere. Jeg har kontakt eBay, men de ønsker mer informasjon. Gjerne bilder av en ekte.
Har sjekket litt på nett, og lurer på om noen vet om Rolex i det hele tatt lager slike klokker.

dCChYlAh.jpg

xL1Gvtrh.jpg

Flere detaljerte bilder er her:
Rolex Wall - Imgur

Noen som kan hjelpe meg?

Takk

Hei!

Jeg kjøpte en "Rolex Wall clock" på eBay, og trodde den var ekte. Men når jeg mottok den, så så jeg at den var sendt fra Hong Kong og ikke Taipei som det stod. Da ble jeg veldig skeptisk. Kontaktet selgeren og han sier dette er en klokke for Rolex forhandlere. Jeg har kontakt eBay, men de ønsker mer informasjon. Gjerne bilder av en ekte.
Har sjekket litt på nett, og lurer på om noen vet om Rolex i det hele tatt lager slike klokker.

dCChYlAh.jpg

xL1Gvtrh.jpg

Flere detaljerte bilder er her:
Rolex Wall - Imgur

Noen som kan hjelpe meg?

Takk

Large dealer display rolex perpetual daytona wall clock sweeping hand a6409 - Rolex Forums - Rolex Watch Forum

Ekte eller ei, kul var den! Hvor mye betalte du om jeg tør spørre? :)

Jeg tviler på ektheten. Tror sånne klokker bare er noe AD får tak i, og tviler på at de går på batteri. Heller nettstrøm.
Bare mine tanker! :)

Ekte eller ei, kul var den! Hvor mye betalte du om jeg tør spørre? :)

Jeg tviler på ektheten. Tror sånne klokker bare er noe AD får tak i, og tviler på at de går på batteri. Heller nettstrøm.
Bare mine tanker! :)

Jeg kjøpte den for ca 1500,-. Tror at den er fake, men må bevise det ovenfor eBay..
Søker du etter slike klokker på google, finner man mange kinesiske nettbutikker som selger slike.

Det meste av slikt tilbehør som leveres til AD går relativt stivt på auskjoner. Les: antiquorum.

Dog kan jeg ikke gå god for om dette stemmer i ditt tilfelle.

Meg forstått produserer bare rolex veggur av typen datejust (uten dato da). Det er ihvertfall det eneste jeg har sett rundt om kring på flyplasser, hos ad'er og på golfklubber som samarbeider med Rolex. De ser slik ut!
IMG_0184.jpg

Redigert:
Jeg kjøpte den for ca 1500,-. Tror at den er fake, men må bevise det ovenfor eBay..
Søker du etter slike klokker på google, finner man mange kinesiske nettbutikker som selger slike.

Kjøper du en Rolex for 1500 så trenger du ikke å tro at den er fake. Da vet du at den er fake.