Å der var den første med Rolex på skiva ja . Da er det nok snart flere hvis den får lov å stå .Finn gir tydeligvis faen nå så lenge det står Mod i annonse.. denne har jeg rapportert fem ganger siste døgn. Står fortsatt
Vis vedlegg 387690
Vis vedlegg 387691
Jeg har rapportert flere annonser hos Finn med "mistanke om svindel". Annonsene har blitt fjernet etter en time / noen timer og jeg har fått takkemelding fra Finn.Jeg har opplevd at å rapportere som «i strid med annonseregler» er ganske lite effektivt, spesielt der det er åpenbart falske produkter. Det som derimot fungerer bedre er å rapportere som «mistanke om svindel», da tror jeg det går til noen litt mer voksne.
Dette kan da umulig være lovlig?Norges Ledende Nettbutikk For Seiko Mods
Norsk nettbutikk med flere år erfaring som selger Seiko mods, klokkemods, klokker, klokkelenker og klokkebokser. Vi bygger spesialbygde mods som Datejust, Daytona, Nautilus, Royal oak, Santos, Submariner, Speedmaster, g shock mods og mye mer. Klokker mod, Seiko mod, armbånd, watch, lenker ...klokkemods.com
En større aktør på Finn som pumper ut bl.a. Rolexkopier mm iført Seikologo.
Kopier er ulovlige ja.Dette kan da umulig være lovlig?
Sant - uten markedet er det ingen å selge til. Men det burde jo vært ulovlig å selge dette såpass åpenlyst.Kopier er ulovlige ja.
Nærmere er man fra originalen, større blir problemet, juridisk sett.
Men du må alltid huske at hovedproblemet er at kalkunhoder kjøper disse.
Uten etterspørsel, blir det ingen marked eller produksjon.
Ja, det burde være kastet vekk fra Finn før noen juridisk utfordring melder seg inn.Sant - uten markedet er det ingen å selge til. Men det burde jo vært ulovlig å selge dette såpass åpenlyst.