Morsomt! Du har god smak må jeg si Det var en flott 1016, hvilket år er den?
Ja det var jo et clever forslag som jeg ikke var lur nok til å tenke på selv Mitt tema var basic: Røde detaljerRadium tritium luminova, i motsatt rekkefølge?
Eller Rolex?
Tusen takk for beskjed! Har begynt å kopiere bilder rett fra Google Photo, og ser fint ut for meg, men funker tydeligvis ikke helt bra Får prøve på "gamle-måten" igjen da.@KTS69
Enkelte av bildene dine dukker ikke opp for meg. Har sett det samme i "Dagens klokke".
Vis vedlegg 63047
Nydelig samling - helt etter min smak! :krFår legge ut mens samlingen er på topp! Litt dårlig impulskontroll i det siste, så samlingen er litt større enn jeg ønsker. Gøy så lenge det varer, men noe må ut sånn etterhvert
Vis vedlegg 63061 Vis vedlegg 63062 Vis vedlegg 63063 Vis vedlegg 63064 Vis vedlegg 63065
Om du må redusere, så hadde mine valg vært følgende:Får legge ut mens samlingen er på topp! Litt dårlig impulskontroll i det siste, så samlingen er litt større enn jeg ønsker. Gøy så lenge det varer, men noe må ut sånn etterhvert
Vis vedlegg 63061 Vis vedlegg 63062 Vis vedlegg 63063 Vis vedlegg 63064 Vis vedlegg 63065
Takk for det . Tenker vel nesten det samme, med små modifikasjoner. Men vurderer faktisk å selge 3227-en. 14060 planlegger jeg å bytte ut med en Kermit etter hvert. Og en av Speedy-ene skal ut, samt Oris-en.Om du må redusere, så hadde mine valg vært følgende:
Tudor Sub
SpeedyTuesday
IWC Ingenieur 3227 og 3228
Certina
GS GMT
Men hey..luksusproblem å velge i denne samlingen Nydelig alle sammen.
Takk i like måte!! Ikke minst digger jeg Sea-Dwelleren og Kermit-en dinNydelig samling - helt etter min smak! :kr