- Medlem
- 24. april 2015
Kun en fra boksen, men en par andre i familien. "Anette Moi"
Redigert:
Vis vedlegg 295904Vis vedlegg 295905Vis vedlegg 295906Vis vedlegg 295907Vis vedlegg 295908Vis vedlegg 295909Vis vedlegg 295910Vis vedlegg 295911Vis vedlegg 295912Vis vedlegg 295913Vis vedlegg 295914
Det må da være alt. Noen endringer siden sist, Cartier, Nomos Club, Oris, 2x Tudor inn, Merci og Tutima ut, og sikkert noen inn og ut på veien som jeg ikke husker.
Du mangler jo en milgauss med svart skive! Kan bytte min mot din 1655 evt med en Santos, dj, eller noe annet som mellomlegg!
Du mangler jo en milgauss med svart skive! Kan bytte min mot din 1655 evt med en Santos, dj, eller noe annet som mellomlegg!
Fin samling. Synes Omegaen og denne Montblancen er fryktelig like. Hvem var først?Samlet mine mekaniske field- og ekspedisjonsklokker i en boks, og nå må jeg bestemme meg for turfølge på morgendagens fjelltur. Vet ikke om Omega Dynamic faller inn under noen av begrepene, men den gir meg litt fieldwatch-vibber.
Vis vedlegg 301630
Fin samling. Synes Omegaen og denne Montblancen er fryktelig like. Hvem var først?
Fra dress via casual til røffere forhold (dive og field), her er dem som er i rotasjon nå.Vis vedlegg 304774
Presage er veldig behagelig på armen. 40mm gir tilstedeværelse, men den er såpass raffinert i designet at den ikke er dominerende. Nedtonet og elegant, men med en viss størrelse. Kassen er ganske slank, også, og lugsa ganske korte, hvilket gjør at det hele i alle fall passer mine tynne håndledd godt.Hvordan er Seiko Presage egentlig? Liker veldig godt utseende, men hvordan er den å ha på armen? Jeg innbiller meg at den har en saftig qpr. Tar jeg feil?
Aldeles enig!Greit tilsvar til dem som måtte mene Rolex er kjedelig, for dette er en nydelig samling!