TimeFactor
Støttemedlem
Vis vedlegg 31881
Dagens samling - fargerikt kledd for anledningen Egentlig godt fornøyd nå. Tordde jeg skulle ha inn en blå YM 116622, men det ble en blå Milgauss i steden, og den fyller plassen for blåklokke med glans! Men savner litt å ha en Panerai i samlingen...
Vis vedlegg 31882
Synes dette bildet ble så kult at jeg ville ha det med selv om Ingenieuren på dette tidspunktet befant seg på armen.
Du mangler den klassiske sorte, så du må få deg en 16600 duState of the ...
"Mangler" én til for å få 5stk. 5-siffer, men vet ikke om jeg finner den 5.
Flott klokke!Har vært en leser her inne en stund nå, så tenkte det var på tide med et innlegg. Har nok lite å stille opp med i forhold til andres samlinger, men laster nå opp noen bilder allikevel
Som student så matcher ikke lommeboka alltid interessen, men har for en liten stund tilbake kostet på meg en Frederique Constant Classics Index GMT. Meget fornøyd hittil!
På lang sikt så står det en Jaeger Lecoultre Reverso høyest på lista, etterfulgt av en Rolex Datejust 36mm.
Enn så lenge så får FCen duge:
Vis vedlegg 32595 Vis vedlegg 32596
Deilig samling! Syns en 14060 hadde gjort seg der som den 5. femsifredeState of the ...
Deilig samling! Syns en 14060 hadde gjort seg der som den 5. femsifrede
Fant en strøken 16600 hos DavidSW for $5K, men den glapp - så da jakter man videre.@Loevhagen og @Preacher :
Ser i ettertid at Preacher var raskere ute med et bedre råd, støtter 16600 fremfor 14060! Nok subs i samlinga. SD er unik!
Nydelig kvartett og flott bilde. Gjør et forsøk på et bilde av mine 4-siffer.State of the ...
Ikke helt på samme nivå enda med mine tre klokker - hvorav den lengst til vestre fremdeles henger med pga det var den første 'ordentlige' klokken jeg kjøpte. Den fjerde klokken på bildet er ikke min
Vis vedlegg 34035