Fanastisk service fra Swatchgroup

Medlem
15. des. 2012
Innlegg
178
Jeg vil bare skryte litt av Swatchgroup i Norge.

Jeg kontaktet dem fordi jeg ønsket å erstatte en hvit Omega ytter-boks som var blitt litt sliten.
Det var ikke noe problem. Faktisk tok det bare to dager fra jeg kontaktet dem til boksen kom i posten uten at jeg måtte betale en krone for verken boksen eller i porto. Dessuten sendte de ikke bare ytterboksen, men også den røde innerboksen, kortholder og instruksjonsboken. Alt helt nytt og helt gratis. Ganske utrolig, spør du meg.

Jeg sendte en mail tilbake til Swatchgroup for å spørre om det var greit at jeg skrøt litt av dem her på forumet (det kunne jo hende at de helst ikke ønsket å få en masse henvendelser av folk som ville ha nye bokser). De sa det var grei, men at de ikke hadde mange slike bokser å gi bort. Men hvis noen andre skulle trenge en erstatning for en sliten boks, kan det jo hende det er mulig.

Uansett, jeg er i alle fall mektig imponert over servicen.
 
Takk for tipset!

Sendte mail til Swatch med et par bilder av den slitte boksen, samme dag sendte de en ny!



boks.jpg



Men føler også at det egentlig er litt "feil" å bruke den nye typen boks til uret som hører til den gamle typens tid. Men til vanlig oppbevares ikke uret i boksen uansett.
 
Redigert:
Ikke så bevandret i klokkeverden. Jeg kasten den hvite ytterboksen fra Omega. Kjøpte en Aqua Terra GMT bla skive med stål-lenke for et år siden. Dumt gjort? Har vel ikke tenkt å selge denne klokken, men burde jeg ha beholdt boksen?
 
Hvis det er en sånn hvit papp boks som er utenpå den skikkelige Omega boksen så tror jeg det ikke har så mye å si. Sto det noe på den @Petrus?

Edit: Skikkelig fin klokke forresten ;)
 
Redigert av en moderator:
Det sto vel bare Omega på boksen, hadde tatt vare på den i dag. Takk, er fornøyd med klokka :eek: