- Medlem
- 15. des. 2012
- Innlegg
- 178
Jeg vil bare skryte litt av Swatchgroup i Norge.
Jeg kontaktet dem fordi jeg ønsket å erstatte en hvit Omega ytter-boks som var blitt litt sliten.
Det var ikke noe problem. Faktisk tok det bare to dager fra jeg kontaktet dem til boksen kom i posten uten at jeg måtte betale en krone for verken boksen eller i porto. Dessuten sendte de ikke bare ytterboksen, men også den røde innerboksen, kortholder og instruksjonsboken. Alt helt nytt og helt gratis. Ganske utrolig, spør du meg.
Jeg sendte en mail tilbake til Swatchgroup for å spørre om det var greit at jeg skrøt litt av dem her på forumet (det kunne jo hende at de helst ikke ønsket å få en masse henvendelser av folk som ville ha nye bokser). De sa det var grei, men at de ikke hadde mange slike bokser å gi bort. Men hvis noen andre skulle trenge en erstatning for en sliten boks, kan det jo hende det er mulig.
Uansett, jeg er i alle fall mektig imponert over servicen.
Jeg kontaktet dem fordi jeg ønsket å erstatte en hvit Omega ytter-boks som var blitt litt sliten.
Det var ikke noe problem. Faktisk tok det bare to dager fra jeg kontaktet dem til boksen kom i posten uten at jeg måtte betale en krone for verken boksen eller i porto. Dessuten sendte de ikke bare ytterboksen, men også den røde innerboksen, kortholder og instruksjonsboken. Alt helt nytt og helt gratis. Ganske utrolig, spør du meg.
Jeg sendte en mail tilbake til Swatchgroup for å spørre om det var greit at jeg skrøt litt av dem her på forumet (det kunne jo hende at de helst ikke ønsket å få en masse henvendelser av folk som ville ha nye bokser). De sa det var grei, men at de ikke hadde mange slike bokser å gi bort. Men hvis noen andre skulle trenge en erstatning for en sliten boks, kan det jo hende det er mulig.
Uansett, jeg er i alle fall mektig imponert over servicen.