J
jayeff
Guest
Månedens tur til Haugesund og besøk hos Knut.
Den røde løperen er ute... Venter han meg?
Målet med denne turen var å få hentet mesh-lenken til PO. Det var absolutt verdt turen
Men... så mange fristelser i vinduet! Lenge siden jeg har sett Sub C LV, Explorer II, TT GMT IIc, No-date og Milgauss GV i samme vindu
Vel inne i butikken fikk jeg endelig tatt bilde av boksen til Frederique Constant Healy (som jeg glemte å ta bilde av sist gang)
Deretter fant Lervik jr frem et par helt nyankomne Zenither
En "Red Primero". Begrenset opplag på 500.
Den var nyyyyyyydelig! Et røverkjøp, vil jeg si!
Deretter en Zenith Elite, med brun skive og visere i rødt gull
Absolutt et nydelig dress-ur
Og et nydelig par!
Knut har fått inn en del nye Tudor-modeller. Her er det bare å prøve seg frem!
Grantour chrono. Denne satt meget bra på armen! Mitt neste prosjekt?
Grantour
Fastrider chrono
Glamour. Ikke la dere lure av navnet; dette er en helt nydelig herreklokke
Etter å ha tittet og klådd på en hel haug med Tudorer, så gikk turen over til noen av de brukte klokkene Knut har for salg.
Først en 16613LN fra 1996. Jeg skjønner godt hvorfor folk liker denne!
Deretter en Zenith Rainbow med El Primero-verk. Denne falt jeg pladask for 2001-modell. Ikke en ripe å se. Ikke engang en liten hairline. Klokken er så og si ikke brukt.
Og til slutt en Omega SMP i titan og gull. Ikke helt min smak...
Før jeg fikk gå, måtte Knut vise meg en siste klokke. En han nylig har fått inn og som skal til en kunde i Stavanger-området (ikke meg...). Noen her inne?
Alt i alt en nydelig dag
Den røde løperen er ute... Venter han meg?
Målet med denne turen var å få hentet mesh-lenken til PO. Det var absolutt verdt turen
Men... så mange fristelser i vinduet! Lenge siden jeg har sett Sub C LV, Explorer II, TT GMT IIc, No-date og Milgauss GV i samme vindu
Vel inne i butikken fikk jeg endelig tatt bilde av boksen til Frederique Constant Healy (som jeg glemte å ta bilde av sist gang)
Deretter fant Lervik jr frem et par helt nyankomne Zenither
En "Red Primero". Begrenset opplag på 500.
Den var nyyyyyyydelig! Et røverkjøp, vil jeg si!
Deretter en Zenith Elite, med brun skive og visere i rødt gull
Absolutt et nydelig dress-ur
Og et nydelig par!
Knut har fått inn en del nye Tudor-modeller. Her er det bare å prøve seg frem!
Grantour chrono. Denne satt meget bra på armen! Mitt neste prosjekt?
Grantour
Fastrider chrono
Glamour. Ikke la dere lure av navnet; dette er en helt nydelig herreklokke
Etter å ha tittet og klådd på en hel haug med Tudorer, så gikk turen over til noen av de brukte klokkene Knut har for salg.
Først en 16613LN fra 1996. Jeg skjønner godt hvorfor folk liker denne!
Deretter en Zenith Rainbow med El Primero-verk. Denne falt jeg pladask for 2001-modell. Ikke en ripe å se. Ikke engang en liten hairline. Klokken er så og si ikke brukt.
Og til slutt en Omega SMP i titan og gull. Ikke helt min smak...
Før jeg fikk gå, måtte Knut vise meg en siste klokke. En han nylig har fått inn og som skal til en kunde i Stavanger-området (ikke meg...). Noen her inne?
Alt i alt en nydelig dag