Favoritt TV-Serier... Topp 3

Har sett de to første episodene av Lilyhammer, og må bare si at det er helt hysterisk morsomt! Konge å se gangsterskuespill som vi er vant med fra Sopranos, Boardwalk Empire osv i en litt traust og trist portrettert Lillehammer. Dette er det beste lisenspengene mine har gått til noen gang :D

'Silvio Dante' ler jeg av bare han trekker ned munnvikene. Herlig fyr :)

"Gay-Elvis? What's next, Straight-Liberace?"

Han lensmannsbetjenten kunne også hatt en wiseguy-rolle, minner litt om Steve Buscemi.

Bare jeg som er skikkelig oppgitt etter at megavideo, megaupload og videobb er stengt av ? :O Jeg har aldri vært noe fan av å laste ned serier, så jeg har som regel streamet dem over nett. Men dette er jo omtrent umulig nå når alle de "gode" sidene er stengt av FBI :/ De som gjenstår er jo totalt ubrukelige:( Noen som har tips om sider som fortsatt er brukende ?

Det er absolutt ikke noe barne-tv nei. Den siste scenen er utrolig rå :)

Da ville jeg begynt å lese bøkene. Jeg begynte å lese etter jeg så sesong 1, og må si det er ekstra morsomt nå som du har sett serien, og dermed vet hvordan ansiktene, stemmene og stedene skal se ut. Det blir noe helt annet. Bøkene gir deg også mer av alt som er å like med serien: mer Tyrion vittighet, enda bedre karakter utvikling, mer spenning - generelt sett mer av alt.

Bare jeg som er skikkelig oppgitt etter at megavideo, megaupload og videobb er stengt av ? :O Jeg har aldri vært noe fan av å laste ned serier, så jeg har som regel streamet dem over nett. Men dette er jo omtrent umulig nå når alle de "gode" sidene er stengt av FBI :/ De som gjenstår er jo totalt ubrukelige:( Noen som har tips om sider som fortsatt er brukende ?

Watchseries.eu
1channel.ch

Der finner du det meste, linker som daclips, sockshare, gorillavid, osv. Der kan du streame.

Watchseries.eu
1channel.ch

Der finner du det meste, linker som daclips, sockshare, gorillavid, osv. Der kan du streame.

Bruker somregel sidereel eller tv-links. De fungerer upperlig, men streaming sidene er jo tatt vekk, harbegynt å bruke gorillavid og filebox, men det er ikke like bra som de gamle føler jeg:-/

Bruker somregel sidereel eller tv-links. De fungerer upperlig, men streaming sidene er jo tatt vekk, harbegynt å bruke gorillavid og filebox, men det er ikke like bra som de gamle føler jeg:-/

Det her er vel ikke et forum hvor dere skal diskutere ulovligheter dere bedriver på fritiden.. ;)

Har startet på Alcatraz, kjempe tøff serie! :)

Streaming er vell ikke ulovlig såvidt jeg har forstått, det er liksom derfor jeg bruker den metoden i forhold til å laste ned.

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Moralen av historien er jo en ting, men det er ikke ulovlig å stream`e etter det jeg har forstått. Skulle gjerne betalt for å se seriene, men de kommer jo ikke på dvd til Norge får 900 år etter at de har vsit det i USA...

Dexter
The walking dead
Criminal minds
Sons of anarchy
boardwalk empire
Hell on Wheels

vannskelig og si 3 :) :)

(Homeland)
(Terra nova)
(Castle)

24 var jo noe av det beste jeg har sett men det er jo slutt :(