Favoritt TV-Serier... Topp 3

Maaaaaaan...! You gotta be outta bounce. Thats the shit right there. You feelin' me, dog?

Jeg må begynne og se på den serien har alle 6sesongene bare ikke kommet så langt....

Eller så blir jeg hengene etter resten av gutta... Og det skal vi ikke ha noe av... :D :D
 
Jeg må begynne og se på den serien har alle 6sesongene bare ikke kommet så langt....

Eller så blir jeg hengene etter resten av gutta... Og det skal vi ikke ha noe av... :D :D

Håper du har tekster. Den serien har heftig slang. Det er utfordrende nok å forstå politiet, klin umulig å forstå gutta in the hood. Men fantastisk serie, gled deg!

PS! Fem sesonger
 
Håper du har tekster. Den serien har heftig slang. Det er utfordrende nok å forstå politiet, klin umulig å forstå gutta in the hood. Men fantastisk serie, gled deg!

PS! Fem sesonger

Uten tekst. Men jeg bruker aldri tekst.. Har litt dysleksi så jeg har lært meg og se uten.

Sorry du har rett det er 5sesonger... Så det nå..
 
1. The wire
2. Sopranos
3. Oz

Har vel sett alle seriene opptil flere ganger.
Mcnulty og en flaske jameson slår vel aldri feil? " shiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeet"

Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2
 
Jeg log litt ....
epic-fail-photos-autocowrecks-jon-snow-is-confused-by-your-modern-technology.gif


Hvordan ligger vi ann i sesong 2?
- tenkt vente ut hele sesongen for å så se i et løp, jeg vil ikke høre noe dritt som spoilers eller lignende ;)

(funker den som gif-animasjon eller er det bare en still?
http://failblog.files.wordpress.com...now-is-confused-by-your-modern-technology.gif )
 
Ganske stille på iPhonen i hvert fall :p Har sett de to første episoden av sesong 2, etter kvaliteten på de to vil jeg si at du har noe å glede deg til ;)
 
Så episode 6 som kom ut i dag. Beste episoden så langt i s2, noe som sier en del... En helt klar tier.

Gled deg! ;)
 
Ganske stille på iPhonen i hvert fall :p Har sett de to første episoden av sesong 2, etter kvaliteten på de to vil jeg si at du har noe å glede deg til ;)

Skal akuratt til og se episode 6 fra sesong 2 NU...!!!

Er det noen av dere som følger med på The Killing... Også utrolig bra serie...
 
Sett sesong 1 av The Killing. Var helt OK, men ikke godt nok til at jeg laster ned sesong 2 på iTunes.

Gleder meg til neste år når den nye sesongen av Dexter kommer på itunes. Blir og kjekt i 2014 når GOT sesong 2 blir tilgjengelig :D
 
1. The Wire
2. Mad Men
3. The West Wing

Selvsagt er noen sesonger sterkere enn andre, særlig i West Wing, men de fire første som Aaron Sorkin hadde full kontroll i er utrolig bra. Wire sesong 5 er kanskje også noe svakere enn de fire første.
 
Sett sesong 1 av The Killing. Var helt OK, men ikke godt nok til at jeg laster ned sesong 2 på iTunes.

Gleder meg til neste år når den nye sesongen av Dexter kommer på itunes. Blir og kjekt i 2014 når GOT sesong 2 blir tilgjengelig :D

Jeg personelig liker the killing han svensken fra johan falck er med...

Dexter er et must og få med seg... Utrolig bra serie noe av det beste...
 
Når man først er inne på Johan Falck. Der snakker vi kvalitet fra Sverige :)