Favoritt TV-Serier... Topp 3

Sett fire episoder av Vikings nå, kult nok, men ikke helt overbevist.

Også jobbet meg gjennom tre sesonger med Solsidan nettopp. Akkurat min type humor, utrolig artig.
 
"Dårlig, men gøy" i min bok :) Skal se episode fire i kveld, tenker jeg.

Enig. Synes det er ekstremt klønete hvordan de har løst språket. Med tanke på budsjettet er jeg overrasket over at det ikke virker "proffere".
 
Jeg liker Vikings veldig godt jeg.

Så at History hadde brukt 200 mill. på den. Norsk band står bak musikken og Torbjørn Haar er med, uten at jeg har sett han.

Lo godt når presten ble invitert til en liten 3-kant. :eek:
 
Har lest litt om vikings. Virker veldig lovende..

Men skal vente til alle episodene er ute før jeg hiver meg ut i det..

Samme med Game of thrones skal prøve og holde meg til hele sesongen er klar..
 
Har lest litt om vikings. Virker veldig lovende..

Men skal vente til alle episodene er ute før jeg hiver meg ut i det..

Samme med Game of thrones skal prøve og holde meg til hele sesongen er klar..

Jeg og vil vente med sesong 3 til den er tilgjengelig i sin helhet. Hvis jeg klarer da...

Har registrert at Vikings er tilgjengelig på iTunes, men har ikke vært motivert nok til å bry meg. Kanskje jeg bør ta en nærmere titt ikveld :)

Vi holder fortsatt på med 24 for 3. gang. Er på siste sesong nå. Man må ta det for hva det er. haha
 
For en liten stund tilbake hadde jeg en artig kunde innom butikken som jeg hadde en lengre samtale med. Husket han svært godt på grunn av det store røde skjegget, håret og humoren. Lite visste jeg at det var Kristoffer Hivju fra Game Of Thrones! Verden er jaggu liten..

gothivju.jpg
 
Jeg og vil vente med sesong 3 til den er tilgjengelig i sin helhet. Hvis jeg klarer da...

Har registrert at Vikings er tilgjengelig på iTunes, men har ikke vært motivert nok til å bry meg. Kanskje jeg bør ta en nærmere titt ikveld :)

Vi holder fortsatt på med 24 for 3. gang. Er på siste sesong nå. Man må ta det for hva det er. haha

24 er grise bra håper dem snart gir det ut i blu-ray
 
Ja... Jeg syns den var veldig bra...

Nå er jeg sånn Zombi apocalypse end of the world fan da.. Og elsker science fiction

Så du liker SF @jacek ? Da falt vel Firefly (serien, ikke filmen) i smak. Han der sjefen i TV selskapet som avsluttet serien skulle vært sk..t :confused:

Frode.
 
Redigert av en moderator:
Så du liker SF @jacek ? Da falt vel Firefly (serien, ikke filmen) i smak. Han der sjefen i TV selskapet som avsluttet serien skulle vært sk..t :confused:

Frode.

Ja.. Helt enig hva f..n ! Akuratt når den begynte og virkelig bli interessant så slutter han den av. Så på den en gang til i jule ferien. Like bra vær gang. Filmen Serenity er jo bygd på serien... Jeg gikk og lurte på hvem han Presten som ble med dem egentlig var, virket som han var en som hadde vært en agent eller noe slikt før. Siden han ene kommenterte at han ikke var noe prest. :) :D :D

Syns hele serien var veldig bra...
 
Redigert av en moderator:
Siste episodene av Vikings og Game of Thrones i går, underholdende kveld :D Dro til med første episode av Hannibal også, det var meget lovende.
 
Sesongstart Mad Men i kveld. Yay! :ø)

(2230 VOX, for oss som altså innimellom fortsatt bruker lineær TV)
 
Rectify

rectify.jpg


terningkast-6.jpg


Rectify

Serien handler om en 38-åring som blir sluppet ut etter å ha sittet uskyldig og ventet på henrettelse i 20 år. Vi får se hvordan omgivelsene reagerer mot ham, hvordan han reagerer når svigerinnen tar på armen hans osv. Ingen action, B- og C-skuespillere men en utrolig sterk historie.

Kun 6 episoder i sesong 1, men den er fornyet.

Rectify TV Show Sundance | Rectify Online Series Summary

Rectify (TV series) - Wikipedia, the free encyclopedia

Er skeptisk til nye serier, men når jeg la merke til at dama til Harvey i Suits har en sentral rolle bestemte jeg meg for å titte på søndag.

Abigail Spencer

178px-Abigail_Spencer_2013.jpg


:eek::eek::eek:
 
Ref. post over

** Spoilervarning **
[video=youtube;QKqF8lg_M7A]http://www.youtube.com/watch?v=QKqF8lg_M7A[/video]

Må si Varys er på prikken lik seg og Stannis-Stalin klaffet :)