Enig. Dagens Seinfeld, selv om de ikke er like relaterbare og en hel del mørkere. Selvdestruktiv gjeng uten noe form for fremgang. Rum ham og milk steak med jelly beans på neste gtg.
Husk:
Enig. Dagens Seinfeld, selv om de ikke er like relaterbare og en hel del mørkere. Selvdestruktiv gjeng uten noe form for fremgang. Rum ham og milk steak med jelly beans på neste gtg.
Burde ha med litt lim også
Homeland.
Sett S01-03, men usikker efter slutten på sesong 03 på om det er verdt å se siste sesongene.
Anyone?
Vis vedlegg 23142 The Crown! Har brukt jula til å se denne Netflix serien og må si den er fabelaktig. I tillegg til hovedpersonen spilt av Claire Foy har serien et kobbel av gode skuespiller prestasjoner. Spesielt vil jeg nevne John Lithgow som Winston Churchill. Tar litt tid før det hele kommer i gang da starten bygger opp det hele
The Wire er best uten tvil.
Ser for tiden The People v. OJ Simpson på Netflix. For en serie! Fantastisk skuespill og så er selvsagt historien i seg selv utrolig spennende og absurd. Jeg er selv født i 1986, så jeg fikk ikke med meg hvilket sirkus denne saken faktisk var på 90-tallet. Det skjer ting under rettsaken hvor jeg tenker "det der kan umulig ha skjedd.." Men siden alt ble filmet er det bare å søke det opp på YouTube så finner man ut at "herregud, det var faktisk sånn". Uttrykket "you couldn't make this shit up" passer veldig bra. Anbefales!
http://www.imdb.com/title/tt2788432/?ref_=nv_sr_1