- Medlem
- 11. juni 2008
Watchmen på HBO har fått gode omtaler
TV-anmeldelse «Watchmen»: Først frustrerende. Så fantastisk.
Et dystopisk mesterverk framført med urverkets perfeksjon.www.vg.no
Sesong 1 var jo bra, også starten på sesong 2..Nevnt før, men nevner igjen nå som sesong 2 er ute - Dark på Netflix er fantastisk!
Jeg hadde gledet meg veldig til Watchmen, men jeg syntes den var en skuffelse.
Noen som har sett gjennom The Witcher?
Jeg så halve første episode og syntes den var "crap-a-roni". Mulig jeg har for høye Game of Thrones forhåpninger.
Men så leser jeg denne artikkelen i Dagbladet, og lurer på om jeg burde sjekket et par episoder til? Noen meninger her?
Trosser slakten - elsket av fansen
«The Witcher» ble møtt med slakt og skuldertrekk fra kritikerne, men elskes av fansen. Nå er den verdens største serie, ifølge dataselskap.www.dagbladet.no
PS! Har forøvrig hatt et lite seriemaraton her i jula med The Son på Tv2 Sumo. Den var overraskende bra.
Ble noe bedre, men opp og ned i kvalitet. Jeg ble ikke helt fengslet. Har igjen siste episode og syns jeg må se den. Men tror ikke verden hadde gått til grunne om jeg ikke hadde sett ferdig serien. Er nok som det nevnes over en del fans av spillserien.Jeg hadde gledet meg veldig til Watchmen, men jeg syntes den var en skuffelse.
Noen som har sett gjennom The Witcher?
Jeg så halve første episode og syntes den var "crap-a-roni". Mulig jeg har for høye Game of Thrones forhåpninger.
Men så leser jeg denne artikkelen i Dagbladet, og lurer på om jeg burde sjekket et par episoder til? Noen meninger her?
Trosser slakten - elsket av fansen
«The Witcher» ble møtt med slakt og skuldertrekk fra kritikerne, men elskes av fansen. Nå er den verdens største serie, ifølge dataselskap.www.dagbladet.no
PS! Har forøvrig hatt et lite seriemaraton her i jula med The Son på Tv2 Sumo. Den var overraskende bra.
Min gikk til en kar i Oslo. Fin klokke, jeg solgte for å finansiere andre ting. Savner den litt
Denne er nevnt før, men må bare gi nok en anbefaling. Et absurd komisk familiedrama. Gi den et par-tre episoder og du er hekta.
Vis vedlegg 176456