FedEx-mannen vet for mye

Medlem
10. sep. 2009
Etter forgjeves forsøk på å få kjøpt de to andre kjente klokkene av samme type her på forumet, fant jeg endelig denne drivende i ebukta.

Hvit eske kan være hva som helst:
P1000013.jpg

Omega nå igjen?
P1000015.jpg

Ekstra fjongt med treeske:
P1000016.jpg

Ta-taa! Nytt tilskudd i Speedmasterfamilien:
P1000019.jpg

Klokken er fra 2006, rett fra service og ser sprell ny ut. På to døgn har den nå gått på sekundet. Jeg ble inspirert til å kjøpe denne av bilder som viser den med brun/honey rem og egentlig var planen å bytte til remdrift fortere enn svint, men lenken er en nytelse. Like komfortabel som de vanlige Speedmaster-lenkene, men kraftigere og med buet profil er den flott å se og bruke. Veldig fornøyd.

Til slutt det obligatoriske wristshot:
P1000023.jpg

I'm the speed king!

Good Golly, said little Miss Molly
When she was rockin' in the house of blue light
Tutti Frutti was oh so rooty
When she was rockin' to the east and west
Lucille was oh so real
When she didn't do her daddies will
Come on baby, drive me crazy--do it, do it

I'm a speed king you go to hear me sing
I'm a speed king see me fly

Saturday night and I just got paid
Gonna fool about ain't gonna save
Some people gonna rock some people gonna roll
Gonna have a party to save my soul
Hard headed woman and a soft hearted man
They been causing trouble since it all began
Take a little rice take a little beans
Gonna rock and roll down to New Orleans

Takker og bukker, men jeg kan desverre ikke ta æren for poesien. Dette er bredbent poesi for langhårete menn i åletrange bukser. Jeg fatter ikke bæret av teksten, men det er en vanvittig kul sang. Speed King av Deep Purple fra tiden da de var bra.

Speed King av Deep Purple fra tiden da de var bra

Den sangen (resten av platen også, forresten) burde vært levert med følgende tekst: "ADVARSEL: Må ikke under noen omstendighet lyttes til mens man kjører bil!" Den attenåring som klarer å holde fartsgrensen på en svingete vei med Ian Gillian hvinende ut av sine overanstrengte høyttalere er laget av tøffere stoff enn jeg var - og er.

http://www.youtube.com/watch?v=VZn67GkV58I

Flott klokke!

Grattis med vanvittig fet klokke, utrolig tøff med hvit skive og blå visere! ;)
Denne krabber stadig lenger opp på ønskelista...

Gratulerer og velkommen i klubben! Nå skjønner du vel enda bedre hvorfor jeg ikke ville selge min :D