En beklagelse til @Ivar og en time out nå @Loevhagen
I løpet av mine straks 10 år her inne kan jeg med hånden på hjertet nærmest utelukkende melde om om kun positive opplevelser her inne på Tidssonen. Man velger sine kamper med omhu slik at ‘bålet’ ikke får unødvendig tilførsel av verbal bensin.Er en stund siden jeg har vært innom forumet, dette begynner jo å bli skikkelig trivelig.
@TimeLord - ingenting har endret seg! Jeg har hengt her inne i 10 år, og innlegget er overhodet ikke representativt for generell stemning og tiltale her inne - hverken nå eller tidligere. Det er fortsatt høy faktor av trivelighet herEr en stund siden jeg har vært innom forumet, dette begynner jo å bli skikkelig trivelig.
175? Det er jo artig lavt til å være mann. Anyway; jeg må enten krympe 20cm eller ta av 20kg.
Kan selvsagt kappe lårbeina med 20cm, men tviler på at jeg vinner frem på den måten - så jeg satser på at trim og styrketrening får meg ditt jeg vil.
Det holder sikkert med tilbakemeldinger til @Loevhagen nå. Tror han forstår poenget neste gang han logger inn og leser tråden
Også GG kan gjøre feil. Men en GG ville fulgt opp med en unnskyldning.Nå får det være nok heksebrenning.
Loevhagen er en GG. At han hadde fått i seg noe(?) han ikke hadde godt av får så være. Jeg foreslår at @Jon Henrik trykker "delete" på tråden og lar den være "fire and forgotten ".
8
Men skylder han oss en unnskyldning?Også GG kan gjøre feil. Men en GG ville fulgt opp med en unnskyldning.
Hvis du mener dette er en lynsjmobb så ser vi på det begrepet noe ulikt.Men skylder han oss en unnskyldning?
Eller kan det ha blitt skværet opp de i mellom, ved PM eller andre måter?
Det pekes finger mot en som sleiver på tastaturet, mens det drar seg på med en lynsjmobb som krever offentlig skittentøyvask og unnskyldning? Kutt ut.
Ok.Hvis du mener dette er en lynsjmobb så ser vi på det begrepet noe ulikt.
For meg kan han gjøre som han vil, men jeg står ved det jeg mener en GG ville gjort.