Filippo Loreti - crowdfunded

upload_2017-6-6_23-47-37.jpeg


http://www.creationwatches.com/prod...ch-3961.html?zenid=ko12gmoatk7bi1dipi6cuchpf7

Her tenker jeg du får mye mer for pengene.
 
Det viktigste med klokken jeg vil ha, er at designet er fint og moderne, og at den rett og slett bare tikker i noen år... det er egentlig alle kriteriene mine, så viss Filippo Loreti klokken går i noen år, er det den jeg vil ha, for jeg kommer ikke til å ødelegge den eller noe sånt :)
 
Det viktigste med klokken jeg vil ha, er at designet er fint og moderne, og at den rett og slett bare tikker i noen år... det er egentlig alle kriteriene mine, så viss Filippo Loreti klokken går i noen år, er det den jeg vil ha, for jeg kommer ikke til å ødelegge den eller noe sånt :)

Hvis du allerede har bestemt deg, så kjør på. Men du har spurt om råd og det har du fått.
Er nok ikke noe bedre kvalitet på disse en klokkene du har kjøpt til 400kr.
Noen ganger må man kanskje lære av erfaring...

http://en.lesrhabilleurs.com/kickstarter-disruptor-watch-project/

http://www.reviewopedia.com/filippo-loreti-watch-reviews
 
  • Liker
Reaksjoner: Johannes Fylling
Den jeg kjøpte til 400 kroner har stoppet allerede. Har hatt den i 2-3 måneder og den løsner hele tiden (er en metallklokke eller hva det heter). Så tror det er bedre kvalitet enn den jeg har nå :p Men jeg har ikke bestemt meg, elsker bare designet på FL sine klokker, så jeg håpte at noen hadde kjøpt en av dem som kunne anbefale dem :)
 
Fant en som var mye billigere som jeg likte nå! Det er fra MVMT med 2 års garanti. Disse er jo veldig kjente så da er det vel bare å kjøre på med den?

https://www.mvmtwatches.com/collections/all-mens-watches/products/rose-gold-natural-tan-leather

Er vel noe i samme gate som Daniel Wellington, Filippo Loreti mm. dette. Tror ikke så veldig mange på TS har kjennskap til dette merket, men jeg vet det har eksistert en liten stund. Burde derfor være mulig å finne reviews for å få en anelse på kvaliteten.

Ellers kan jeg(uten et ønske om å være snobbete og ekskluderende her) anbefale å ture innom f.eks. Styleforum. Vil tro de har vel så mye greie på "moteklokker" som det folket på TS har. Eller kanskje Klokkeriet. :p
 
Er vel noe i samme gate som Daniel Wellington, Filippo Loreti mm. dette. Tror ikke så veldig mange på TS har kjennskap til dette merket, men jeg vet det har eksistert en liten stund. Burde derfor være mulig å finne reviews for å få en anelse på kvaliteten.

Ellers kan jeg(uten et ønske om å være snobbete og ekskluderende her) anbefale å ture innom f.eks. Styleforum. Vil tro de har vel så mye greie på "moteklokker" som det folket på TS har. Eller kanskje Klokkeriet. :p
Ja, mulig det er feil plass :)
 
Broren min har MVMT og har hatt dem i 2 år tror jeg, så det er et bra merke.

Nå har du fått flere fornuftige og velmenende råd, om du ikke har hørt det du ønsker er det jo synd for deg. Gjør som du tror er best, men er ingen vits å fiske etter støtte for noe som ikke fortjener det.

Bruke google, se hva du finner ut. Kjøp det du ha lyst til og lær av erfaring....
 
Nå har du fått flere fornuftige og velmenende råd, om du ikke har hørt det du ønsker er det jo synd for deg. Gjør som du tror er best, men er ingen vits å fiske etter støtte for noe som ikke fortjener det.

Bruke google, se hva du finner ut. Kjøp det du ha lyst til og lær av erfaring....
Hør hør!
 
Uff høres klisjèaktig ut, men når utsiden er alt som betyr noe -og innsiden ikke spiller noen rolle så er det bare å gå for billigmerkene.

Den vil gå istykker, falme og se stygg ut etter noen år. Da er det bare å kjøpe en ny.

Dagens ungdom bryr seg ikke (på lik linje med mange voksne) om å ta va vare på ting. Alt er kast og bruk idag.

For ikke å snakke om å støtte barnearbeid. Hvem lager disse klokkene.

Sånn, nå skal jeg gå ned fra den høye hesten min og starte sagen med en kopp kaffe.
 
  • Liker
Reaksjoner: Preacher og UJU
Uff høres klisjèaktig ut, men når utsiden er alt som betyr noe -og innsiden ikke spiller noen rolle så er det bare å gå for billigmerkene.

Den vil gå istykker, falme og se stygg ut etter noen år. Da er det bare å kjøpe en ny.

Dagens ungdom bryr seg ikke (på lik linje med mange voksne) om å ta va vare på ting. Alt er kast og bruk idag.

For ikke å snakke om å støtte barnearbeid. Hvem lager disse klokkene.

Sånn, nå skal jeg gå ned fra den høye hesten min og starte sagen med en kopp kaffe.


Sorry for at jeg ikke har så mye penger at jeg bare kan kjøpe meg en dyr klokke uten noen grunn :) Takk for at du forhåndsdømmer oss ungdommer og, og setter alle under en kam! :)