Filippo Loreti - crowdfunded

Han som skrev til meg sa jo at "Når utsiden er alt som betyr noe -og innsiden ikke spiller noen rolle så er det bare å gå for billigmerkene."
Ei hore er billig i mine øyne, enten det er ei som reker gatelangs på Strandkaien her i Bergen, eller det er ei highend eskortepike til ørten tusen kroner minuttet. Det er ikke prisen eller utseendet det kommer an på.
Man kan sminke en gris, men det er fortsatt en gris.
Grisen her, er batteridrevne klokker. Om det skulle være utydelig.
Ikke meningen og generalisere eller tråkke på andre mennesker, men ville få frem et poeng.
 
Hei :) @Johannes Fylling
Samboeren min kjøpte seg en FL klokke gjennom kickstarter, og er veldig fornøyd med den og bruker den hver dag, også på jobben. Han har selvfølgelig ikke eid den veldig lenge enda, men vi opplever at kvaliteten er god med lekre detaljer. Jeg vil selv si at de er i en klasse over DW klokkene.
Samboer valgte å kjøpe klokken sin med safirglass så den ikke får riper, Det kan nok være lurt.
Det er veldig lekre og elegante klokker, så hvis du liker de så ville jeg bare kjørt på og kjøpt en.
Jeg vet ikke om du allerede har kjøpt klokke siden dette begynner å bli noen måneder siden?? Men vil bare nevne at FL skal starte ny kickstarter as we speak. :D