Filmanbefalinger!

Nei, jeg tror ikke de kan strømmes, men jeg har en kopi av de på DVD. Tror jeg lånte de på det lokale biblioteket. De burde vært utgitt på Bluray spør du meg, men de kan som sagt kjøpes/bestilles på DVD.
Filmhistorien er full av brilliante ikke-amerikanske filmer som ikke kan strømmes. Det må da være et marked for det? Jeg er luta lei den amerikanske dominansen. Den første strømmetjeneste som tilbyr ikke-amerikansk film i noe omfang har mitt abonnement.

image.jpeg
Har den i skuffen og sett den noen ganger, men endte opp med å se den på TV Norge i kveld: The Green Mile.

Min nr. 2 på listen, med The Shawshack Redemption som nr. 1.

Herlige filmer!

Redigert:
Jungelboken som går på norske kinoer i disse dager er virkelig å anbefale. Jeg var i utgangspunktet redd for at historien skulle bli ødelagt av produksjonsselskapet, men her har de virkelig videreført alt som fungerte så fint i utgangspunktet med en liten vri som gjør at filmen fremstår akkurat litt annerledes i ny drakt. Bidragende med sine distinktive stemmer er Bill Murray, Ben Kingsley, Scarlett Johansson, Idris Elba og Christopher Walken. Anbefales!

• Liker
Reaksjoner: Hansur