Finansavisen Premiums Klokkespesial (21. mai)

20210522_163024.jpg

Tok fruen på fersken for andre gang...begynner å bli redd dette kan medføre merkostnader :rolleyes:

Vil bare nevne at i linken over havner (etter hvert) alle artiklene fra Klokkespesialen – mye er allerede gratis :=)
F.eks: https://finansavisen.no/premium/klokker/2021/05/23/7662364/hublot-historien-pa-5-minutter

Her finner du forøvrig også artiklene @Jon Henrik skriver ukentlig i Motor og annenhver fredag i Premium.

• Liker
Reaksjoner: Jørgen og Jon Henrik
Jeg fikk dessverre ikke med meg bilaget på fredag. Ble det en bildecollage med wristshots?

• Liker
Reaksjoner: Nicolai
Må hive meg på gratulasjons koret, veldig bra artikler (inkludert en review av min ny ervervede Tudor:mrgreen:). Koste meg på kvelden med lesing, kaffe og et glass med Bivrost Aquavit Liqueur(y)

• Liker
  • Elsker
Reaksjoner: Nicolai og Jon Henrik
Pga jobb måtte jeg på bruktmarkedet for å få fatt i denne til slutt, helt utsolgt hos AD. Dessverre ikke komplett, heads only denne gang men så var det klokkevedlegget som var viktigst.

Veldig gøy, aner ikke hvem Hublot Glenn er men min nye helt, alle burde elske noe for seg selv, ikke for andre.

Småfrekke stikk innimellom som ikke kunne vært der om ikke skribent hadde vært "en av oss" Veldig bra!

Og idet jeg til slutt skal heve fanen i en fullkommen fanfare så får jeg øye på tidslinjen.. Hva FFFF..
Ingen kommentar om Fifty Fathoms sitt 50årsjubileum i 2003 og hvor er henvisningen til caliber 1315 sin debut i 2007??

Makan til venstreproggerssiv MSM blekke asså, nei fra nå av er det off manistream media på meg asså, kun Resetbutton.no og MvaDocument.no på meg fra nå av..