Jeg har sågar fått whisky-tilbud her inne på tidssonen...
+1
Jeg har sågar fått whisky-tilbud her inne på tidssonen...
Hvorfor i all verdens land og rike skulle man i det hele tatt gidde å utsette seg selv for en slik risiko? Man får alltid solgt hva som helst cash til riktig pris.Ser ut som flere fortsatt er ute å spør etter nedbetaling på klokker.
Har fått flere henvendelser på dette i det siste.
Er det noen som har erfaring med dette? Finnes det noen suksesshistorier?
Om man har en skriftlig kontrakt lagt opp av advokat og man får f eks 50% før man leverer fra seg klokken. Finnes det noen som helst mulighet for å klare å drive inn resten privatrettslig om de avtalte månedlige nedbetalingene uteblir? Namsmannen er vel ikke så behjelpelig er han?
Ser ut som flere fortsatt er ute å spør etter nedbetaling på klokker.
Om man har en skriftlig kontrakt lagt opp av advokat og man får f eks 50% før man leverer fra seg klokken. Finnes det noen som helst mulighet for å klare å drive inn resten privatrettslig om de avtalte månedlige nedbetalingene uteblir? Namsmannen er vel ikke så behjelpelig er han?
Du ønsker ikke å være så naiv? Ta av solbriller og glem denne svindelen.Ser ut som flere fortsatt er ute å spør etter nedbetaling på klokker.
Nei var det jeg også tenkte, om selger derimot ikke får klokken før alle pengene er på konto løper jeg ingen risiko. Det ender med det om det blir en deal.NEI er eneste svaret som kan vurderes her.. Må ikke finne på å lage gjeldsbrev, ha vitner eller stole på namsmannens oppfølging.. Basta!
Å enes om en avbetaling der kjøper mottar klokken etter at ALLE pengene er betalt er en helt annen ting, og kan selvsagt forsvares i langt større grad..
Nei var det jeg også tenkte, om selger derimot ikke får klokken før alle pengene er på konto løper jeg ingen risiko. Det ender med det om det blir en deal.