Finner man ikke brukt, kjøp nytt!

Medlem
10. okt. 2008
Sted
Kristiansand
Etter lenge å ha prøvd å få tak i en Speedmaster moonwatch brukt gav jeg til slutt opp.

Å endelig i dag, etter flere dagers venting kom den .

img0029t.jpg

img0031hh.jpg

img0032as.jpg

img0035h.jpg

Beklager dårlig bildekvalitet. Hadde bare iphonen tilgjengelig.

Takk til Askeland i kristiansand for god hjelp :)

Gratulerer, et fantastisk godt valg! Hyggelig med nytt også :D

Utrolig lekkert!!

Har tenkt den tanken selv et par ganger faktisk, vet ikke om jeg orker å vente stort lenger...... :):)

Fantastisk flott sak.

Hvor stor er den der egentlig ?

Den er 42 mm i diameter. Og den ligger utrolig flott på håndleddet.
Når man har en på armen, skjønner man lett hvorfor dette uret er regnet som et av hitoriens største klassikere!:D

Den er 42 mm i diameter. Og den ligger utrolig flott på håndleddet.
Når man har en på armen, skjønner man lett hvorfor dette uret er regnet som et av hitoriens største klassikere!:D

Det er en utrolig deilig klokke! Første gang jeg fikk min første speedy på armen, var jeg solgt! Og for en flott følelse å gå ut fra AD med ny klokke, det er faktisk noe jeg fortsatt har tilgode å gjøre..

Hvor mye ligger disse på nye nå om dagen? 27-28K?

Henrik

Akkurat.. Jeg går og lurer litt på en med brun skive og skinnrem - men jeg er litt splittet i personligheten om hva jeg egentlig synes om den..

brunspeedy.jpg

Noen ganger synes jeg den er grisefet - noen ganger synes jeg den blir litt spes..

Grattis Lars Christian! Ikke rent lite sjalu:mrgreen:
ChristianN: Speedyn er 42mm

Takk takk. Hehe, du får bare løpe ned til Hadda å kjøpe en .
De har fremdeles noen på lager i Sveits ;)

Gratulerer med nydelig ur!

Hvilken modell er dette? er det 3570.50?

Ja, det stemmer.

Akkurat.. Jeg går og lurer litt på en med brun skive og skinnrem - men jeg er litt splittet i personligheten om hva jeg egentlig synes om den..

brunspeedy.jpg

Noen ganger synes jeg den er grisefet - noen ganger synes jeg den blir litt spes..

Jeg syns personlig den med brun dial er utrolig lekker jeg.

Den er noe for seg selv :)

Men jeg har et kjapt spørsmål til de på forumet her som innehar litt kunnskap om speedmastere.

På Omega sin hjemmeside står WR til 50m, mens på FAQ siden til Omega står det 30m. Hvilken stemmer?

Link til de to forskjellige:

http://www.omegawatches.com/gents/speedmaster/professional/35705000

http://www.omegawatches.com/customer-service/faq#faq-12

Jeg vet også det har vært omtalt ved flere anledninger hva den klokken skulle tåle, eller ikke tåle når det kommer til vann men jeg må inrømme jeg blir ikke stort klokere. En selger jeg pratet med sa at klokken var laget for å tåle normal "håndvask", ingenting mer. Mens andre sier man uten problem kan dusje med den osv.

Noen som har noen inputs eller egenerfaringer?

Gratulerer med et flott ikon av en klokke! Har lenge hatt lyst på en jeg også...