Flørt med gammel flamme

Gratulerer så mye med flott Portuguese Tore!

For meg har det vært akkurat likt, Portuguese er et ur som tidlig kapret min oppmerksomhet og er/var en av klokkene jeg virkelig ville ha. Etter at jeg kjøpte min første Rolex har den blitt flyttet ned på listen ettersom jeg har funnet andre klokker jeg heller vil ha, men det er helt sikkert at en Portuguese av et eller annet slag skal inn i samlingen på sikt.

Takk igjen for alle gratulasjoner. Er fremdeles i tilvenningsfasen på den store hvite skiven, men så er det også en vakker skive å se på. Utrolig fine detaljer. Mye sauestirring.

Gratulerer så mye med flott Portuguese Tore!

For meg har det vært akkurat likt, Portuguese er et ur som tidlig kapret min oppmerksomhet og er/var en av klokkene jeg virkelig ville ha. Etter at jeg kjøpte min første Rolex har den blitt flyttet ned på listen ettersom jeg har funnet andre klokker jeg heller vil ha, men det er helt sikkert at en Portuguese av et eller annet slag skal inn i samlingen på sikt.

+ 1 Nydelig klokke som en dag må holde de andre med selskap.

Dette er nesten litt flaut, men nå havner den på K/S igjen. Det ble ikke oss to. Det ble ikke full klaff, og i tillegg har handlegleden har tatt litt overhånd de siste dagene, så da må vi si farvel igjen. Som nevnt i første post var dette litt på impuls, og jeg hadde kun prøvd den i sort. I motsetning til de fleste andre (tilsynelatende), så ville nok jeg foretrekke den sorte.

At du har hjerte til å selge denne igjen...
Dette må væreveldig nært opptill et perfekt design i mine øyne! :)

Ja, det kan du si. Når jeg ser på klokken alene er den nær perfekt. Enkel til tross for chrono og en finish jeg vil tro er på høyde med de aller øverste. Men så er det ikke alltid det ser riktig ut på håndleddet. Gjorde ikke det for meg. Men jeg er nok litt under middels omkrets tror jeg, og så er det jo personlige preferanser. Har samme problem med Longines LD. Elsker den klokken, men den ser rar ut på min arm, utvilsomt no go etter prøving. Ganske skuffende egentlig....