Flere av denne på TS?

Gratulerer! Denne må sjekkes ut. Jeg er av de som liker Panerai men synes 44mm er for stort.
 
Dødskul, kommer den i hetro?!

:p gratulerer med en kjempeflott Panerai. Gleder meg til å se flere bilder av den!
 
Grattis! Har 312, og alltid lurt litt på om ikke 42mm hadde vært hakket mer optimalt ...Hvor mange cm er du rundt håndleddet @Alinoe ? Den sitter perfekt på deg:D
 
Redigert av en moderator:
Gratulerer; fikk selv prøve noe Panerai (47mm) i helgen, og de sitter som et skudd og er lekre som søren live.
 
Gratulerer så mye med en utrolig rå Panerai! 42mm ser ut til å være det rette valget for deg, den sitter rett og slett helt perfekt på armen i bildet etter min mening. Utrolig kult! :)
 
Redigert:
Dødskul, kommer den i hetro?!

:p gratulerer med en kjempeflott Panerai. Gleder meg til å se flere bilder av den!

Very droll, @Mathfjeld. Very droll. Takk! :mrgreen:

Grattis! Har 312, og alltid lurt litt på om ikke 42mm hadde vært hakket mer optimalt ...Hvor mange cm er du rundt håndleddet @Alinoe ? Den sitter perfekt på deg:D

Takk, @FnuSnu99! Veldig fornøyd. Jeg er vel ca nøyaktig 16.5cm rundt håndleddet.

Takk for tipset! Denne ser helt super ut for oss med pikehåndledd :)

Vi foretrekker å si at håndleddene våre er "elegante", @Bluebear!
 
Redigert av en moderator:
Vi foretrekker å si at håndleddene våre er "elegante"

Helt enig @Alinoe, Jeg tenkte først og fremst på mine egne håndledd, liker elegant mye bedre en pike :eek:
 
Redigert av en moderator:
Gratulerer med lekker PAM! Har ikke prøvd PAM i 42 mm, men liker størrelsen godt og den satt jo perfekt på din hånd :)