Flickr

Medlem
25. nov. 2008
Heisann,

Virker som om det er endel brukere her på forumet som benytter seg av flickr. Selv var jeg veldig aktiv der før, men har desverre ikke fått lagt ut så mange bilder på en god stund. Nå som jeg endelig har litt mer tid til overs, kommer det til å snu igjen

Post linken til flickrsiden din så alle kan se :D

Marius

Takk skal du ha Bullit!
Har desverre solgt unna det meste av fotoutstyret mitt for å få råd til klokker, men har fortsatt litt igjen å leke med:mrgreen:

Nå sitter jeg bare å pønsker på hvordan jeg skal ta like kule klokkebilder som deg;)

Det tror jeg ikke du skal ha noen problemer med, du har jo tydeligvis skillz innen faget:cool:
Jeg er fasinert av hasselbladen din dog, er det digitalt eller? Aldri sett noe lignende før.

Hasselbladen er fra 1986 hvis jeg ikke tar helt feil. Altså 3 år eldre enn meg:mrgreen: Den skyter film og jeg bruker den alt for lite. Men skal jo sies at en rull med film(12 bilder) koster over en hundrings i norge og 75kr for å fremkalle den, plus at det bare er en sjappe i oslo som fremkaller mellomformatsfilm. Har lekt med tanken å kjøpe digitalt bakstykke, men de starter på 60tusen hvis jeg ikke tar helt feil :(