Flott fangst / Klokker i kloakken

Baklokket på den Daytonaen vi fikk se er identisk med baklokket på Secondmans Daytona i stål. Fyttirakkern som jeg angrer på at vi klemte den i filler med pressa på jobben. Den var sikkert ekte. Nå skal jeg plukke frem de delene som er igjen av urverket og selge disse på bukta.

Ser at de fleste her konkluderer med at klokkene er fake, men nå har vist noen eksperter tatt en kikk på klokkene i følge nettavisen

Eksperter som har tatt en titt på klokkene, mener de alle de fire klokkene til sammen er verd 60.000 pund (vel 545.000 kroner).

Kan det virkelig være sånn at han faktisk fant 4 ekte klokker? For alt vi vet kan jo "ekspertene" bare ha kikket på bildene, og tatt høyde for at de er ekte.

Oddsen for å finne en Daytona "Winner" i england = veldig lav. Oddsen for å finne en Daytona "Winner" i et avløp i england uten at den er etterlyst = null.

"Winner" daytonaene, som er ekte, er ekstremt, ekstremt få. Rolex gir dem til vinneren av, nettopp, Daytona. Disse er det ikke skremmende mange av der ute.

Fakes derimot.... fakes med "Winner" bakpå finnes det komisk mange av.

Så tja.... 1 av hva, 40 kanskje 50 ekte som attpåtil er på feil type Daytona? Eller en fake?

Jeg har nå en viss idé om hva jeg velger å tro på... :p