FnuSnu99´s samling

@adamskater hehe, soleklart watch soulmates ja:D
Og tusen takk, er veldig happy med gjengen i boksen pr i dag ja:0)

Redigert av en moderator:
Slik ser boksen ut i dag:D

Grunnet elendig mobilkamera, så er det følgende:
Omega 2254, Panerai 312, Seiko Tuna SBBN007, Jaeger LeCoultre Dualmatic
Rolex 1680, Rolex 116610LN, Rolex 16570 og Breitling Steelfish

Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Callahan
Meget flotte klokker, "min kopp te" :cool:
Blir inspirert. Har jeg lov til å si at jeg gleder meg til du får en klokke som danker ut protreken ? :eek:

Her har det vært lite med oppdateringer på en stund ser jeg ...og da MYE har skjedd, så skal jeg gjøre mitt beste for å refreshe litt her siden vi jo skriver ett nytt år og greier;)

Kronologien er jeg noe usikker på, da jeg rett og slett ikke helt husker hva som kom inn og ut og i hvilken rekkefølge, men skal gjøre mitt beste for at det blir riktig i allefall.

Teksten refererer da til bilde under:)

Ut

Ut

Ut

Inn/Ut

Ut

Ut, så ble en av de aller siste utgavene kjøpt inn, for å ryke ut igjen ikke SÅ lenge etter

Ut (angrer litt på denne, for MYE klokke for pengene her ...)

Inn/ut (Utvilsomt mest klokkeglede for pengene ever imho;))

Inn (her er det Datejusten, og da en 16200, som ble kjøpt til fruen i utgangspunktet. Ser at jeg har ryddet litt vel mye i bildene her, for eneste jeg finner av DJ`en)

Inn/Ut (helt latterlig fet klokke, meeeen ikke helt bruksområdet for en Reverso dessverre, selv om det ble en del rasjonalisering osv)

Inn

Inn (trengte en skikkelig beater, og eid denne modellen før, så viste godt at det var en perfekt klokke for formålet)

Inn

Inn/ut

Inn (Først en klokke jeg trodde jeg ville flippe ganske raskt, men som så har varmet seg såppas mye at det er den jeg nok bruker aller mest pr i dag. Den er og her avbildet med objektet som krevde at noen klokker måtte selges ...og klokken i Audien er veldig boring btw)

Ut (tja, hva skal man si ...men noen ganger må kapital bare frigjøres for å brukes på veldig kjedelige ting ...ref bil)

Ut (Også denne ble solgt til fordel for ny bil. Men det må nok en av samme merke inn igjen på et eller annet tidspunkt merker jeg)

Dagens lille samling består da av Daytona, Maxi Sub, Expl II, Datejust 16200, Omega Speedmaster 3570, Dievas Vortex (pluss diverse Casio og noen Citizen Promastere) Merkbar ro i boksen er det også, da det egentlig ikke er noe som helst som bare "MÅ" inn nå;)

Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Edzilla
Fortsatt en utrolig bra og variert samling ;) Tror vi begge har byttet alle klokkene i boksene siden forrige møte...;)

Savner den Zenithen, kjenner jeg. Hadde vel antakeligvis et anfall av demens eller noe sånt da jeg bestemte meg for å selge den.