Forøkelse i Speedmaster-familien..

Medlem
10. april 2008
Avsluttet lørdagens handlerunde med helgens høydepunkt - pakkehenting på posten :)

Bildene er dessverre ikke av "Bullit-kvalitet" - men bedre bilder kommer ved en senere anledning.

Nykomlingen er en Speedy BA - her fotorgrafert sammen med remmen som skal være på, en original Omegarem med foldespenne:
IMG_5137.jpg

Og et lite familiebilde:
IMG_5131.jpg

God helg!

Familieforøkelse

Gratulerer HenrikTA!

Den der har jeg snust på tidligere.
Et utrolig interessant alternativ til Pro. For ikke å si suplement!
Nydelig ur!:D

Imponerende samling! Jeg synes Broad Arrow`n er ufattelig stilig, bare digger viserne. De gjør det utrolig enkelt å se hva tiden er med bare et lite glims på skiva. Var det denne som var til salgs på finn for litt siden? Kjennte det klødde godt i fingrene når jeg så den:D

Det var den som lå på Finn.no ja.. Er jo ikke hver dag en sånn er tilsalgs, så da var det bare å forhandle seg frem til en grei pris :)

I og med at denne har stålfarget bezel blir den litt annerledes enn Pro`en - denne skal på rem og da blir forskjellen enda større.

Hadde jo egentlig lyst på den Broad Arrowen med automatikk, dato, blå visere og hvit skive - men det får bli ved en senere anledning.. Typisk så dukket det jo opp en sånn på TTT på fredag - 3 timers kjøring herfra... Arghh..

Gratulerer med et nydelig ur :cool:
Kjøpte en med hvit skive og blå visere i våres men valgte å levere den tilbake da det dugget på innsiden av glasset :(

For noen vanvittig deilige bilder, Henrik!
Jeg er også Speedyfan! Velding misunnelig på Broad arrowen. Dette er en virkelig vakker klassiker!:cool: