Hovedsignal
Støttemedlem
Alltid beredt!Har han sovet med hjelmen på?
Alltid beredt!Har han sovet med hjelmen på?
Mye spennende som skjer på denne fronten nå. Lansering av ny biler, testing i Barcelona, Ricciardo kanskje på vei ut m.m.
Årets «smøreturer» for klienter er bestilt. I år blir det:
I tillegg satser jeg på at et par klienter også inviterer meg med på et par til.
- Miami
- Monaco
- Silverstone
- Abu Dhabi
i fjor fikk jeg bare med meg tre pga all denne korona dritten. Håper det blir bedre i år.
Så Mazepin får lov til å kjøre litt til....
La oss forvalte dine penger.
Hvilke medier bruker dere for å se F1? Følger ikke med på sport ellers så den Viasat pakken blir alt for dyr. Noen som bruker formula1 tv? Funker greit?
F1tvpro, all tilgang og kan se fra arkivet langt tilbake. Mye rundt kulissene og man får en helt annen totalpakke enn vanlig tv. Vel verdt pengene. Kan også se sektortider eller on- board cam på hvem man vil.Hvilke medier bruker dere for å se F1? Følger ikke med på sport ellers så den Viasat pakken blir alt for dyr. Noen som bruker formula1 tv? Funker greit?
Ingen kommer vel til å savne han uansett.Formel 1 News: Haas trennt sich von Nikita Mazepin - Sky Info
Haas hat sich nach Sky Informationen von Nikita Mazepin getrennt.sport.sky.de
Bye bye Mazepin.
Nei, er vel så enkelt som at når du kjøper deg inn i et sete blir det fort borte når du slutter å betale.Ingen kommer vel til å savne han uansett.
Not gonna lie: jeg har kost meg hver eneste gang han oligark-rikmannssønn-kødden der havnet bakerst i feltet. Rent bortsett fra å være oligark-gutt så virka han ikke så veldig koselig som person i sosiale medier osv heller.Og å være Oligarkavkom fra moder Sovjet hjelper vel ikke på i dagens politiske klima det heller...