Ikke fatalt eller mener du at jeg ikke liker det?
Jeg liker det ikke! Liker Ferrari, liker Leclerc og Sainz, liker IKKE at Ferrari klarer å fucke det opp gang etter gang
Ok, det er noe annet enn det jeg klarte å lese ut av ditt forrige innlegg. Da har vi forskjellig favoritt.
Noen i Ferrariteamet tror jeg må prøve å finne seg en ny jobb i løpet av sommerpausen.
Honda legger nok for kraftige føringer til Alphatauri at de skal ha en japansk fører. Gasly tror jeg ikke blir ofret. Tipper Ricciardo går til Alpine og Piastri til Mclaren.Ville vært morsom om det Alpha Tauri som er den egentlige joker'n her. Piastri inn, Yuki ut (kanskje Gasly). Videre til RB om et par år når Perez er ferdig.
Honda legger nok for kraftige føringer til Alphatauri at de skal ha en japansk fører. Gasly tror jeg ikke blir ofret. Tipper Ricciardo går til Alpine og Piastri til Mclaren.
Morsomt å spekulere men RB/Porsche skal vel ikke tre i kraft før 2026. Mye kan skje før den tidDet har jo vært livbøyen til Yuki, men vet ikke om RB/Porsche samarbeidet endrer noe på dette…?
Jeg tror forøvrig din antagelse er den mest sannsynlige, men det er lov å drodle