Slapp av, ny sjanse til å smile kl 17:30Dette ser ut til å bli like kjedelig som i fjor. Uten forkleinelse til Red Bull, de har åpenbart fulgt med i timen i år også. I motsetning til Mercedes.
Dessverre.
Slapp av, ny sjanse til å smile kl 17:30Dette ser ut til å bli like kjedelig som i fjor. Uten forkleinelse til Red Bull, de har åpenbart fulgt med i timen i år også. I motsetning til Mercedes.
Dessverre.
Det er det jeg trøster meg med. Skal bli godt å knuse scouserne på egen grunnSlapp av, ny sjanse til å smile kl 17:30
Tung søndag!Det er det jeg trøster meg med. Skal bli godt å knuse scouserne på egen grunn
Jeg drikker ikke, men nå har jeg lyst på brennevin...Tung søndag!
Dobbel smell, med både 7 i sekken mot scousere, og Leclerc med brutt løp. Ferrari skal få det tøft om dette er starten.Tung søndag!
Det er det jeg trøster meg med. Skal bli godt å knuse scouserne på egen grunn
Mest fristende å slette posten for å være ærlig. Hovmod står for fall så jeg må bare stå i det. Men det er kvalmende vondt.Tja, hvordan synes du det gikk, sånn helt ærlig...?
Mest fristende å slette posten for å være ærlig. Hovmod står for fall så jeg må bare stå i det. Men det er kvalmende vondt.