Hva tenker dere om årets sesong? Har tro på RedBull i år, selv om det er ingenting som tyder på at Mercedes skal gjøre det dårlig.
Ganske enig. Men Williams har allerede kjørt over sekundet raskere på testing i år, en de gjorde i kvalifisering i fjor, så lov å håpe det løsner.Tror sesongen blir veldig lik fjoråret. Er redd Mercedes kommer til å fortsette dominansen, og at Ferrari og Red Bull må gjøre opp om resten. Men jeg har stor tro på at McLaren løfter seg, og er redd for at Williams sitter fast i søla.
De nye reglene kan slå til, og da får vi mange spennende løp. Men lovende regelendringer har skuffet før. Det værste som kan skje er at dette året bare blir et "venteår" for alt det nye som er unverveis....
Men jeg har billetter til Monaco, så jeg håper på fullt sirkus
Er redd Mercedes tar det i år også, men er spent på å se hva RB får til.
Er ikke overbevist om at Binotto er rett mann for Ferrari. Håper de har ordnet opp i interne problemer i vinter.
Jeg vet ingenting om han, bortsett fra at jeg liker brillene hans.Litt usikker på Binotto jeg og. Har vel vært litt snakk om at han ikke er tøff nok internt.
Jeg vet ingenting om han, bortsett fra at jeg liker brillene hans.
Skal på Monaco i år, blir vel litt spotting i samme slengen
Kult! Vurderer å dra dit i år og. Var på Spa i 2018, der var det litt å se av biler, men lite klokker.Rått! Jeg var på løpet i Ungarn i 2018. Full løpshelg pluss pit walk på torsdagen. Carspotting i Budapest er ikke noe bedre enn i Trondheim, da.
Knall idè. Jeg og en guttegjeng dro på sponset seminar/konferanse/studietur til Barcelona i 2018. Satt i enden av langsletta, fikk da med oss lyden og pulsen fra bilene i nær toppfart før oppbremsing til sjikanen. Barcelona som by er jo veldig fin. Komme seg til og fra banen er über eller taxi i ca. 1 time fra sentrum. Leie en leilighet gjennom airbnb til 8 mann er overkommelig for en helg, og mat/nattliv er bra. Løpet i Barcelona er ofte mye fart, men kan noen ganger bære preg av "køkjøring". Noen løp er jo notorisk "kjedelige" (Monte Carlo). Har en kompis som skal dit i år, men han drar for opplevelsen rundt hele sirkuset.Har en liten drøm/bucket list om å få med meg et F1 løp. Gjerne som en guttetur. Ser ut som noen her har erfaring med dette Det spiller egentlig ingen rolle hvilket løp jeg ser, det viktigste er at det må være enkelt å få til. Jeg tenker logistikkmessig som fly, hotell og komme seg til og fra banen. Også at destinasjonen har tilknytning til et ålreit sted/by. Noen som har noe å komme med her?