Fornyelse

TomB

Støttemedlem
Medlem
25. jan. 2010
Sted
Trondheim
Har hentet frem en klokke som tilbringer svært lite tid i dagslys.
Faktisk så lite at den ble vurdert solgt.
Mulig den kan friskes opp litt?

Vi starter her:

1.jpg

Joda, lenken er fin den

2.jpg

3.jpg

Hva kommer her?

5.jpg

4.jpg

Blir jo nesten som å få en ny klokke.
Ikke helt sikker på hvilken utgave jeg liker best, men forandring fryder:)

7.jpg

6.jpg

...og til sist grunnen til at jeg falt for klokken i utgangspunktet; de blå markørene og viserne.

8.jpg

Hva mener folket, lenke eller croco?

Det var en nydelig croco-rem. Den kledde klokken veldig godt. Kanskje ikke så praktisk i sommer-halvåret med varme dager og mye svetting, men definitivt penere enn lenken etter min mening.

Veldig pent med croco på den klokken! Jeg synes ofte slike ur er penere på rem, lenke er i min verden mer for sports- og dykkerur enn litt dressy cronoer.

Santos: takk skal du f.. meg ha, nå må jeg surre rundt på kontoret og nynne på den!

For en fantastisk fin klokke! Ble meget bra på kroko, brunt mot hvit skive er jo bare eminent :)

Bildet av denne klokken på honningfarget rem er grunnen til at jeg tok kontakt med alle med slike klokker her på forumet (som jeg visste om) for å høre om de skulle selge klokken. Det var fånyttes, men jeg fant til slutt et bra kjøp i eBukta. Nydelig klokke.
P1000023.jpg

Det pussige er at jeg ikke har somlet meg til å kjøpe rem til den fordi lenka er så komfortabel og ser mye bedre ut live enn på bilder. Men rem skal i hus - motivasjonen for det er bare sterkere etter å ha sett dine bilder.

@Santos-Dumont: Måtte ditt tastatur brenne langsomt for å linke til Schnappischnuppisschnapp her på et seriøst forum. Selv om jeg klarte å stanse videoen før musikken begynte, har jeg med min fremskredne musikkautisme flere ødelagte dager foran meg. Jeg ser andre mennesker bevege leppene sine, men alt jeg hører er Schnippschnappschnuppi....

@Santos-Dumont: Måtte ditt tastatur brenne langsomt for å linke til Schnappischnuppisschnapp her på et seriøst forum.

Beklager så mye. Min begeistring for kombinasjonen av hvit speedmaster og krokodillereim burde selvsagt heller vært uttrykk gjennom denne. ;)

Klokkene er i hvert fall fantastiske. :D

Likte den med rem.
Kanskje ikke så rart;)

AT1.jpg

AT4a.jpg

ATwat2.jpg

ATwat4.jpg

Men jeg har faktisk begynt å se etter en lenke også. I hvert fall sporadisk

Jon

TomB, dette var da ikke noe pent i det hele tatt.
Du kommer nok til å slite skikkelig med å selge den.

Gi den heller til meg for en symbolsk sum - da får du jo plass til en ny klokke.;)
Er som du skjønner i det gode hjørnet i dag, og kan gjerne gjøre deg denne tjenesten.

TomB, dette var da ikke noe pent i det hele tatt.
Du kommer nok til å slite skikkelig med å selge den.

Gi den heller til meg for en symbolsk sum - da får du jo plass til en ny klokke.;)
Er som du skjønner i det gode hjørnet i dag, og kan gjerne gjøre deg denne tjenesten.

Fint at det finnes så snille mennesker som deg der ute Braute. :D