Forsinket unboxing av julegave (første TS unboxing)

Medlem
20. sep. 2010
Denne ble vel egentlig pakket ut på julaften, men vi sier det går greit.
(Beklager på forhånd for manglende fotokunnskaper :p)

n9CXih.jpg

5tv0Eh.jpg

4cCHPh.jpg

1ZZYPh.jpg

jnfvah.jpg

NIn1sh.jpg

V30V5

tJfUBh.jpg

WS:
(skiven er kremfarget)
ipsrEh.jpg

Problem:
Selv på innerste hull så blir mine pingle-håndledd for små, så det ser ut til at jeg må få ordnet et nytt hull. Er det noen som har tips til hvor det er best å gjøre det? Vil en urmaker kunne ordne dette?
D3xGwh.jpg

Foruten detter er jeg storfornøyd meg klokken og vil påstå at det er svært mye "bang for your buck".

Gratulerer med ny og fin klokke!

Når det gjelder remmen kan det nesten se ut som om det beste vil være å kjøpe en ny rem, da jeg vil tippe endestykket vil bli veldig langt dersom man skal lage ekstra hull i den.

Selv har jeg brukt www.strappedfortime.com en del, og de har mange fine skinnremmer til gode priser.

Gratulerer!
Absolutt mye ur for pengene! Meget pent er det også!

Veldig mye pent og litt ukjent for meg som unboxes om dagen, men jeg føyer meg til gratulasjonene for den var kjempestilig..

Gratulerer, flott og klassisk design på den der:) Tror nok kanskje du bør seg deg om etter en ny rem.. Den så jo veldig stor ut? Det er ikke en XL rem du har fått i stedenfor standar størrelse?

Takk folkens :)

Gratulerer, flott og klassisk design på den der:) Tror nok kanskje du bør seg deg om etter en ny rem.. Den så jo veldig stor ut? Det er ikke en XL rem du har fått i stedenfor standar størrelse?

Ser ut som om reima kun kommer i en størrelse fra leverandør, så er nok bare jeg som har pinglete håndledd...

Skal se til å få bestilt ny rem. Hvordan er det å overføre spennen fra den gamle reima til en evt. ny? Er det en enkel oppgave eller bør jeg evt. gå til en urmaker?