Prøvde SBGW231 sist jeg var i London. Veldig fin i 37mm
Den var lekker. Quanta?
Prøvde SBGW231 sist jeg var i London. Veldig fin i 37mm
Stemmer også for GS, min er SBGW047 fra 2013.Prøvde SBGW231 sist jeg var i London. Veldig fin i 37mm
Hva med Glashütte Seventies Panorame Date ?
Kanskje litt stor mtp det du etterspør, men for en fantastisk klokke/urverk/lenke/microjust på lås osv
Vis vedlegg 145031 Vis vedlegg 145032
Der fikk jeg en liten vekker! Jeg trodde Credor var tilnærmet uoppnåelig for en normal lommebok...Vis vedlegg 145061 Om du virkelig føler utforskertrangen, kan du jo vurdere en Credor - Grand Seiko på steroider.
Ser på Chrono24 at det er et par eksemplarer av GCLP993 tilgjengelig omtrent innenfor ditt budsjett etter at momsen er betalt - med litt flaks kan man finne en ny fra Japan også, men de dukker opp bare litt oftere enn gyngehestmøkk og hønsetenner.
Innmaten er et 7R87 - SpringDrive med manuelt opptrekk, upåklagelig finish og definitivt noe utenom det vanlige.
Finishen på kassen er også helt hinsides, zaratsupolert til det nesten ser ut som den lyser i mørket.
38mm, safirglass i baklokk så du kan nyte verket så ofte du vil.
Krokodillerem med foldespenne.
Har sett en i det fri en eneste gang - stakkaren som eide den holdt på å komme for sent til flyet sitt da jeg bare måtte kikke litt til, bittelitt til...
Der fikk jeg en liten vekker! Jeg trodde Credor var tilnærmet uoppnåelig for en normal lommebok...
Der fikk jeg en liten vekker! Jeg trodde Credor var tilnærmet uoppnåelig for en normal lommebok...