Forslag til klokke dedikert til NATO-reim?

Medlem
17. mai 2014
Hei

Min klokkesamling består for øyeblikket "kun" av en Rolex Submariner som for evig og alltid vil sitte på lenka si.
Framtidig klokkeplan(les: drøm) er å skaffe meg noen fine vintage-klokker som jeg liker i tillegg til å dedikere en klokke til NATO-reim. Hvis dere skulle valgt én klokke til dette formålet, hvilken hadde dere valgt? Submariner er da altså uaktuell ettersom jeg har den fra før.

Ser fram til gode innspill!

Vil i hvert fall slå et slag for Omega Speedmaster. Den ser helt fantastisk ut på nato...
QFMvOvG.jpg

Dersom Sub er uaktuelt er Explorer II med sort skive og militærgrønn nato godt forslag:) Lykke til med jakten!

Ikke feil med nato på eldre Explorer!

Fy og fy det der er bare en helt vanvittig fin klokke. Etter min mening kler den ikke lenken så godt, men når man får den over på feks en brun skinnreim eller nato så blir jeg helt blendet. Syns de eldre modellene med gulbrune(?) markører er de fineste.

Hamilton kler skinnreimer, men den gjør seg ikke dårligere med nato synes nå jeg. Her er et par av de jeg bruker + at jeg har helrød nato også til den.

Venter orange nato til min Orange Monster, så det kan også bli spennende :)

_MG_4152_zps7f5fb65e.png
[/URL][/IMG]
DSCN6078_zpsff105792.png
[/URL][/IMG]

Explorer! Men det er kanskje litt synd å bare ha den på natorem hele tiden, den er jo veldig stilig på diverse lærremmer og ikke minst lenken også.

Men den passer nato utrolig godt da. ;)

13964989030_9ec6ded7ef_h.jpg

14017354426_3a5ed6a197_h.jpg