Forslag til rem på min Autodromo Monza Paddock klokke

Medlem
29. jan. 2015
Innlegg
498
Ville ha en souvenir når jeg var på F1 Italian Grand Prix 2014 og de hadde kun en type armbåndsur på lager,
men til beskjeden verdi er den allikevel et artig minne.
Har lyst til å bytte ut den orginale blå silikon remmen som sitter på og har nå prøvd en brun pinhole variant.
Usikker på hvordan det ble og vurderer også nato rem.
Kom gjerne med synspunkter og forslag.

MonzaStrap_zpsd297bde1.jpg
 
Monza minne

Gratulerer med vel gjennomført Monzatur, er mere enn litt misunnelig der kjenner jeg.
Klokka er jo en farge og stripefest fra en italiensk designer, synest originalreima passet bra både mht utforming og farge. Hos meg hadde den fått bli helt til den tok kvelden av elde. Så får man heller ta en Spritz/Prosecco/Grappa ekstra når den dagen kommer.
Nødalternativet jeg ser for meg da er rød eller marineblå Nato.
Natos som Gulf/Martini/M etc har racingrelasjonen, men ikke farger som rettferdigjør din souvernir.
Det fine racingstrapset ditt i skinn hadde jeg spart til et chronometer.

Legg gjerne ut noen bilder fra turen på et passende sted på forumet:)
 
Gratulerer med vel gjennomført Monzatur, er mere enn litt misunnelig der kjenner jeg.
Klokka er jo en farge og stripefest fra en italiensk designer, synest originalreima passet bra både mht utforming og farge. Hos meg hadde den fått bli helt til den tok kvelden av elde. Så får man heller ta en Spritz/Prosecco/Grappa ekstra når den dagen kommer.
Nødalternativet jeg ser for meg da er rød eller marineblå Nato.
Natos som Gulf/Martini/M etc har racingrelasjonen, men ikke farger som rettferdigjør din souvernir.
Det fine racingstrapset ditt i skinn hadde jeg spart til et chronometer.

Legg gjerne ut noen bilder fra turen på et passende sted på forumet:)

Takk for gode innspill! Er nok enig med deg, men mulig jeg prøver noe annet for å få litt mindre plast-følelse.

Hadde en knallbra Italia-tur, var også i Venezia, CastelFranco, Gardasjøen, Lazise og Milano med perfekt vær hele veien.
Fikk med meg F1, GP3 og Porsche Cup fra gode plasser i Parabolica.
Beklager off-topic, slenger med det bilde:

M%201_zpsiti2nm3h.jpg
 
Redigert:
+1 for semsket Hodinkee-style. Hvis du har lyst på natorem ville jeg ha gått for en blå med rød stripe:
blue_red.jpg