Fort Lauderdale og Karibien

Medlem
7. sep. 2013
Innlegg
13
Sted
Kristianby
Tar med meg kjærringa og unger samt min bror og hans familie på tur til usa og deler av karibien.
blir først noen dager i Fort Lauderdale så bærer det videre med båt tur med den lille jolla av en båt med navn Allure of The Seas. Første uka skal vi innom Nassau- Bahamas, Charlotte Amalie-St. Thomas og Philipsburg-St. Maarten før vi må innom Fort Lauderdale igjen. Uke 2 skal vi innom Labadee-Haiti, Falmouth-Jamaica og Cozumel-Mexico før det er tilbake til Fort Lauderdale.

er den noen som har tips om hva å gjøre på noen av disse stedene så er det bare å skrive.
klokke butikker eller noe annet så mottas tips med stor takk!! :D
 
Høres kjekt ut med båttur, noe litt annet enn Flekkerøya rundt.
Hadde for noen år siden en middelhavstur med et mindre skip fra samme kompaniet, da var der ihevrtfall en butikk ombord som hadde litt utvalg av klokker, mest quartz. Mener å huske at de senket prisene noe mot slutten av turen når folk flest egentlig hadde handlet fra seg...
 
Dette er 3 gangen vi skal. 3 uker tidligere i Middelhavet. Stemmer det med klokkene ja, men de har ikke "mine merker" men ja er inne å ser hva de har der...;)
 
Kjøpte min Speedmaster Reduced ombord Allure til en hyggelig pris.
På St. Maarten må du ta turen til stranden ved Prinsesse Juliana internasjonale lufthavn , helt rått og ha en 747 som stryker rett over hodet.

[video=youtube;WS8y89DHMTs]https://www.youtube.com/watch?v=WS8y89DHMTs][/video]
 
Redigert: