Jepp, ikke akkurat en klassiker så langt. Dog fikk Costa Rica nettopp en mann utvist med rødt kort og må prøve å holde 1-0 de siste 20 minuttene med 10 mann. Ble plutselig litt mer spennende ihvertfall.
@Hvalrossen Angående Robben straffen:
Jepp, ikke akkurat et sammenstøt av episke proporsjoner det der, slik Robben fikk det til å se ut. Nå kan det diskuteres at han burde fått tidligere, men... Synd at Mexico røk ut, liker dem veldig godt. Ville blant annet se flere episke målfeiringer fra Miguel Herrera!
Godt Suarez fikk som fortjent. Har vel et oppvaskmøte med Liverpool etter VM i tillegg!
NÅ kan du legge deg ... med god samvittighet
Es geht!
Men hvor er Klose??
Ble nødt til å jobbe i kveld (samt å ta en oppløftende løpetur). I morgen skal jeg imidlertid benke meg klokken seks for å bivåne at Argentina gruser Sveits og at Messi fester grepet om toppscorer-tittelen.
Det er nemlig tvingende nødvendig for at jeg skal ha noe håp om å vinne tippekonkurransen på jobben. I tillegg ser jeg at det følgende bør skje:
* Brasil, Frankrike, Nederland og Argentina videre fra kvarten
* Brasil og Nederland til finalen etter at Nederland slår Argentina i en målrik batalje (trenger flere Messi-mål)
* Brasil vinner finalen, Argentina tar bronsefinalen og Messi putter et par mål til.
Sånn, da skulle tittelen (min altså) være sikret. Så lenge Neymar ikke blir toppscorer...
Ble nødt til å jobbe i kveld (samt å ta en oppløftende løpetur). I morgen skal jeg imidlertid benke meg klokken seks for å bivåne at Argentina gruser Sveits og at Messi fester grepet om toppscorer-tittelen.
Det er nemlig tvingende nødvendig for at jeg skal ha noe håp om å vinne tippekonkurransen på jobben. I tillegg ser jeg at det følgende bør skje:
* Brasil, Frankrike, Nederland og Argentina videre fra kvarten
* Brasil og Nederland til finalen etter at Nederland slår Argentina i en målrik batalje (trenger flere Messi-mål)
* Brasil vinner finalen, Argentina tar bronsefinalen og Messi putter et par mål til.
Sånn, da skulle tittelen (min altså) være sikret. Så lenge Neymar ikke blir toppscorer...