Fotokonkurranse - Januar 2016

Medlem
6. des. 2013
Kontekst
Armbåndsur er ofte benyttet som isolert fotoobjekt , og da spesielt via såkalte writshots. Vi har jo egen tråd på forumet under "Dagens klokke" og det er jo en populær tråd. I andre sammenhenger ser man også at enkelte tar bilder av armbåndsur i en mer - la oss si - kunstnerisk kontekst. Poenget er at man kan variere tematikk innen foto av armbåndsur ganske så vidt. Det har vært et par fotokonkurranser her på forumet før - og jeg håper at 2016 blir et år for mer initiativ innen foto. Så, derfor initierer jeg en fotokonkurranse for januar 2016

Konkurransen
Det vil være tre tema for konkurransen. Det vil være én vinner - uavhengig av tema. Følgende tema er satt som ramme:

Tema 1: "Armbåndsur og kaffe"
Tema 2: "Whisky & Watches"
Tema 3: "Klokkeglede"

Regler
  1. Skal du delta, må dette gjøres med en registrert bruker her på forumet som var registrert senest i går 28.12.2015
  2. Alder for å delta er 20 år eller eldre
  3. Hver deltaker kan delta med maksimalt tre (3) foto hver, som kan være fordelt mellom hvert tema listet over - eller fordelt ujevnt - eller innen samme tema
  4. Bildene som postes skal merkes med tema, skal være tatt av deltakeren selv og kan være manipulert eller uredigert - og skal inneholde minst ett armbåndsur
  5. Bilder postet i denne tråden i perioden 29.12.2015 - 22.01.2016 vil kvalifisere som deltakende
  6. Vinner annonseres 23.01.2016

Jury og vurderingskriterier

Undertegnede og rent subjektivt. Det kåres en topp 5. Vinner av konkurransen vil motta en gave fra undertegnede. Gaven er en flaske Glenfarclas whisky 10 år (35cl) og en plate mørk sjokolade, som bør nytes sammen. Merk at vinneren vil måtte dokumentere at han/hun er 20 år eller eldre overfor meg via PM. Er vinneren under 20 år, går gaven til nr. 2, osv.

Ser frem til bildene. :)

Klokkeglede

image.jpeg

Kaffeklokke

Whiskyklokke

Redigert: