Eg har bestandig likt klokker, men ikkje utover funksjonalitet og utsjånad. Derfor fant eg ut at Invicta passa meg godt. Kvaliteten var heilt grei, og eg fekk klokker som såg kule ut - til ein grei pris. Med jevne mellomrom rota eg meg inn på nettet og bestilte meg ei ny klokke - litt som når frua handler sko. Forutenom mi første klokke, ei Fossil Grant, hadde eg ikkje noko forhold til nokon av klokkene mine - forutenom at den klokka eg hadde tenkt å bruke den dagen, støtt var tom for batteri.
Men etter å ha kjøpt mi første Seiko 5 sport, kjente eg plutselig på ein eigarglede som gav meir meining og dermed vart beslutningen tatt! 20 Invicta'er er solgt til fordel for 5 klokker av ein anna kvalitet. Det eg har kjøpt som heretter skal dekke mitt bruk av klokker er:
Kvardagsklokke: Seiko 5 sport
Jobb (halvformell): Zeppelin Hindenburg LZ129 Automatic 7066-2 70662
Fiske, bading, friluft og tshirtklokker: Seiko Prospex Turtle & Orient M-force- kvifor to? Fordi eg har ein amorøs tilnærming til divere - og fordi eg hadde lyst
Dress: Tissot Luxury Powermatic 80
Det har vore ein vanvittig kjekk prosess å kvitte seg med billigklokkene og eg har virkelig kosa meg med å leite etter alternativer. Eg har vore heldig og fått 2 av klokkene til veldig gode priser, Seikoane har eg fått og eg gleder meg stort til dei øvrige ligger i postkassa
Men etter å ha kjøpt mi første Seiko 5 sport, kjente eg plutselig på ein eigarglede som gav meir meining og dermed vart beslutningen tatt! 20 Invicta'er er solgt til fordel for 5 klokker av ein anna kvalitet. Det eg har kjøpt som heretter skal dekke mitt bruk av klokker er:
Kvardagsklokke: Seiko 5 sport
Jobb (halvformell): Zeppelin Hindenburg LZ129 Automatic 7066-2 70662
Fiske, bading, friluft og tshirtklokker: Seiko Prospex Turtle & Orient M-force- kvifor to? Fordi eg har ein amorøs tilnærming til divere - og fordi eg hadde lyst
Dress: Tissot Luxury Powermatic 80
Det har vore ein vanvittig kjekk prosess å kvitte seg med billigklokkene og eg har virkelig kosa meg med å leite etter alternativer. Eg har vore heldig og fått 2 av klokkene til veldig gode priser, Seikoane har eg fått og eg gleder meg stort til dei øvrige ligger i postkassa
Redigert: