Fransk åpning

KAB

Medlem
30. juli 2010
Hei godtfolk,
En vel overstått ferie på den franske rivieraen har gitt meg whiplash skader av å glo etter fete klokker og enda fetere biler. Mye gull på klokkefronten, og ellers latterlig mange biler med logoer med bilder av dyr i grillen :eek:

Dette var ikke reisebrev fra onkel reisende Mac, men en unboxing....derfor here goes.

1.jpg

Jeg bare elsker shoppingposer med silkebånd!!

2.jpg

Posen var voldsomt tung...no wonder. Mannen bak skranken hadde lagt ved siste Omega magasinet, samt brosjyrer og full prisliste - hyggelig :p

3.jpg

Jeg fant igjen en boks blant alt papiret også

4.jpg

På sedvanlig Omega vis, så var det en boks inni boksen. Hmmm....hva slags klokke er det mon tro?

5.jpg

Nada klokke denne gangen, men et par freshe Omega mansjettknapper i stål. Perfekte partnere til et kommende bryllup!

6.jpg

Et closeup av babyene.

Velbekomme

KAB

Stilig

Masse gratulasjoner... PS, noen som har sett i siste watch time, ganske frekke mansjettknapper m ekte tourbillion og greier...

De er flotte! Grattis!

Men, må innrømme at jeg ble litt skuffa... Hadde forventet klokke :p

Hei @KAB ! Vet det er gammel tråd, men har vært på utkikk etter slike mansjettknapper.
Finnes det noe varenummer eller lignende? Får man kjøpt de i Norge; eller må man til utlandet...?
Finner ingen nettbutikker som selger dem.
Har sikkert gått ut av produksjon...

Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: adamskater
Blast from the past her altså...klikket på overskriften i menyen siden den virket så kjent...og så er det jeg som har laget tråden selv :p

Kan ta bilde av eventuelt referansenummer og sende deg på PM @Individual

Jeg kjøpte disse i enten Sveits eller Frankrike. Husker ikke eksakt..

// KAB

Tipper du kjøpte dem på ferie på den franske rivieraen :)
haha...leste mitt eget innlegg over etter at jeg skrev tilsvar, og kan jo dermed si at det stemmer selv om jeg ikke husker hvilken by :p

Kjøpsseansen innebar å bli låst inn i Omega butikken, bli satt ned i en skinnstol med verdens mykeste lær, få servert ferskpresset og svkjølt appelsinjuice og bli vist ALLE de lekre mansjettknappene i sortimentet av en ytterst høflig mann med hvite hansker. Det er ubehagelig å få slik service første gangen, men det blir man fort vant til :)