Fredag den SD4000.hohohoho

Medlem
29. okt. 2009
Innlegg
42
Sted
Oslo
I dag ringte på døren ganske tidlig (07.45) og gjett hvem som hadde med seg en pakke til meg. Jepp, etter ganske lang og bra dialog med Urmaker Jørgensen, fikk jeg min drøm oppfylt og nå har jeg kjøpt min andre Rolex SeaDweller 4000. Dette er min første unboxing på sonen.

Jeg ble litt småforelsket i Rolex SDDS med blue dial. Men fikk råd om å ikke kjøpe den siden den blir for stor og tykk dersom man skal bruke den til hverdag. Jeg var innom Bjerke og prøvde den på hånden og ble ganske enig meg de rådene jeg hadde fått. Da tok jeg kontakt med Urmaker Jørgensen på nytt og for en god kundebehandling jeg fikk. Strålende fornøyd med Trond.

Trond tok godt vare på meg og vi hadde en bra dialog siden de hadde vært utsolgt for de fleste Rolex modellene som jeg så for meg som et mulig kjøp. Jeg begynte å se på Rolex Sub Date, og den likte jeg veldig, men når jeg så Rolex SeaDweller 4000, ble jeg med engang forelsket i den. Kortere lugs, tykkelse på bezelen, oppgradering av claspen, den matte skiven, høyere krystal siden den ikke har noe cyclops og ikke minst at den tåler massevis av vann. Etter min mening og andre er Rolex SD4000 den ultimate Rolex «SUB».

«Jeg må legge dette til at denne gangen var jeg ute etter en klokke som jeg vil beholde gaaaaaaanske lenge. Og jeg vet og tror at jeg har funnet den. Den er Rolex SD4000.»

Da var alt bestemt. Igjen tok jeg kontakt med Jørgensen og betalte depositum. Og han reserverte en til meg. I morges fikk jeg min pakke og jeg må si at jeg ELSKER min nye SD4000. Jeg tenkte å dele min glede med dere tidlig på en Fredag. Jeg vet at jeg kommer til å elske denne babyen for very looooooong time :)

Takk for oppmerksomheten. Nyt bildene.

MVH
Raha

























 
Grattis med både flott ur og ny flippe rekord på sonen? Legges ut for salg etter ca. 4 minutter?
 
10346535_10204928251800348_7567258392779639887_n.jpg
 
Nydelig! Trond is the man!

Gratulerer med nydelig R.... (men hvorfor ligger denne fine SDen på FS???)
 
Redigert:
Flott klokke! Registrerer at klokka hylles som en keeper før den noen skarve minutter etterpå er lagt ut for salg. - Så få minutter at man skulle tro at salgsannonsen var bestemt før unboxingen tok til... Uansett; nydelig klokke!
 
For noe tull dette er. Dette er IMHO veldig langt fra det TS burde handle om.
 
Panikk

Folkens, takk for omtanken. Men rett og slett jeg fikk litt panikk. Jeg tenkte kanskje jeg gjorde en mistake og måtte go DSSD istedet. Jeg skal trekke min SD4000 ut fra salg øyeblikkelig.

Takker
Raha
 
Den er tatt ut. Så ikke bli sint, det er lov å få panikk!!

Ha en fin helg
:)

RR
 
Redigert: