Fredag, nytt år... hva har du på deg?

Mener dere 87en er en jente klokke .....? :eek: :)
Ja, jeg vurderer å bytte GMT i en Radiomir (210) men jeg er litt kiin på Deep Sea klokken også, bare synd den koster litt for mye :(

Fikk prøve en DS her om dagen og jeg må si at jeg har fått litt mer smak på den etter hvert, selv om lenka ennå er litt smal, i hvert fall i forhold til Panerai sine.

210 over DSSD any day :)

Du vet også at du kan få samme type visere til 210 som det er på 232?
IMO en ganske lekker modifikasjon, og du får noe som svært få andre har.

Det skjønner jeg og.. men å modifisere eller bytte ut original deler på en Pam er ikke det litt, hva skal jeg si.. rart..
En ting er en rem, men visere. Er forøvrig enig at det er mye finere med "gull" visere.

Hehe.. tja, det vil jo være din klokke, og du burde kunne stå rimelig fritt til å gjøre hva du lyster med den imo :)

Det være seg bytte visere, tavle, PVD-belegge etc... Viserbytte er vel ganske uskyldig?

Ja jo man ha det og det ser absolutt bedre ut.

I grunn er jeg litt i tvil om dagen. Jeg har lyst på et nytt ur på armen, men klarer ikke helt å bestemme meg.. :?
Har kikket på mye. DS, Milgauss, Pam 210, Pam 249! Sinn U1 liker godt Pam 190 som J-Cat har.

Må nok selge GMT for å kunne finansiere event nye kjøp, i hvert fall mener kona det :) Samtidig er jeg veldig
glad i den.. Nei jeg dette er ikke enkelt.... :cry:

Pinlig... Idag har jeg ingen klokke på deg :oops:
Glemte å ha på meg idag tidlig :D

Hva med dere? Fin fredagsklokke idag?

Vel, jeg har bare 16613, så det ble den jeg brukte i dag. Vel, har vel en cartina ds og en seiko også... Tenkte at jeg kunne legge ut bilder av min originale 16613, og min kopi, så folk får gjette (se) forskjellen... Skal bli spennende å se om det er mulig å skille dem for forumbrukerne (om det er interesse?) Uansett, bruker aldri kopien mer... Har bare en original, 16613, og og en fake rolex og en fake pam. på forumet er det mye negativt om de som bruker fake. Det skjønner jeg, me som student var jeg oppriktig interessert, og brukte en fake pam - selv om ingen visste hva det var.. Så mange som bruker en fake kan ha genuin interesse, og at bare lommeboka ikke matcher, hehe,,,