Frederique constant

Medlem
21. feb. 2016
Sted
Hommersåk
Hei.

Jeg har endelig (etter å ha eid mange klokker opp igjennom årene) funnet en klokke jeg virkelig kan si jeg liker, mine krav er at det skal være en elegant (dress) klokke som er behagelig å ha på (ikke stor og tung), og som ikke alle andre har, og det at det er ett relativt ukjent merke hjelper på (derav ikke alle andre har)...
Jeg må bare si at jeg er virkelig imponert over hvordan det "oser" av kvalitet av denne klokken...

Grunnen til at jeg skriver dette her, er at hvis det er noen som er på jakt etter en elegant klokke som er behagelig å ha på, flott å se til og ikke koster mer enn en ny bil, så er dette så absolutt ett merke å vurdere.
Selv har jeg aldri falt for Rolex, TAG heuer, breitling eller omega (selv om det er disse merkene jeg prøvde mest).
Patek Philippe og de andre store liker jeg også (har hatt noen på armen) men synes de er alt for dyre...
Det eneste merke jeg har sett på og prøvd som kommer i nærheten av F.C. Er IWC, men de få jeg har sett på her har enten vært for dyre eller noe jeg ikke kunne sette fingeren på som jeg ikke følte meg komfortabel med.

Uansett, for de som er på jakt etter sin perfekte klokke, vil jeg bare si lykke til på jakten, for meg tok det over 20 år før jeg fant en jeg vil ha på armen hver dag...uten å påstå at jeg var aktivt på jakt hele tiden...

P.s. Jeg har ikke nevnt hvilken F.C. jeg gikk for, av den enkle grunn at F.C. har flere flotte armbåndsur og folk har forskjellige preferanser, dette er bare ment som ett hint for de som har hengt seg opp i kjente merker slik jeg gjorde tidligere.

En tråd uten bilder er kjedelig :D

DSC_0229_zpsod1wlkil.jpg