Frederique Constant

Medlem
27. nov. 2009
Sted
Stavanger
Frederique Constant Basel 2011 Vintage Racing Chronograph Collection

fcracing1.jpg

Likte godt den til venstre

De så faktiskl riktig så freshe ut alle sammen :D Flott neo-vintage look!

Likte disse veldig godt.:D

fcracing3.jpg

Har FC forsatt den gode steamen og laget in-house her eller...?

Vis noen finner ut hvor mye de koster og hvor de kan bestilles (når de kommer for salg), send meg PM!!! :D

Healey og Runabout Chrono ligger på ca $3000 på bukta, Christ. tar vel 25000 for disse, tipper de nye blir liggende i samme prisleie

Å med litt prosenter er enn nede på ca. 23k. Kan leve med den prisen. Må nesten ta en tur til Christ. for å ta en nærmere titt på FC-urene. Har aldri sett en live.

Vet ikke hvor folk holder til her, men urmakeren på nye Lambertseter senter her i Oslo fører FC. Har siklet litt på et par av urene deres, de er stilrene og meget smakfulle spør du meg.

Designmessig er dette heeeelt i tråd med tiden. Vi skal nå ha tradisjonelle og klassiske ur, ur som vil bestå all slags mote i fremtiden.
Skal bli gøy å se alt det kule som dukker frem etter Baselmessen 2011:)

Jeg får si som ndure; dritlekre!
Virkelig snadder fra FC. Nå synes jeg faktisk de har kommet med mye bra siste årene.
De har jo til og med manufacture verk på enkelte modeller.:D

Jeg har veldig stor sans for FC. Mor kjøpte en FC Runabout til far i julepressang i år, og kvaliteten og prisen er upåklagelig! Blir spennende å se hva disse ligger på, og når Tidemann får de inn :D

Dette er kult! Håper bare FC fortsetter å utvikle egne verk og egne, kule design, Slik kan de ta nok et skritt opp fra sumpen av medium-brands som egentlig bare er fancy innpakking av ETA 2824/7750-verk. Har mer og mer sans for FC, kjenner jeg, og tar meg i å tilbringe mer og mer tid foran det montret når jeg er innom Tidemann.

Lervik ur blir nå forhandler av Frederique Constant.

Liker merker som har klokkebokser det står respekt av
347024-4_org.jpg

Jeg ser ikke grunnen til å få en lekebåt når jeg bare vil ha en klokke :confused:

;)

Ok da, den var pen. Men way unødvendig. Det hadde holdt med en pen treboks.

Eneste kjipe med båten er at den er rimelig plastic fantastic, men du får masse klokke for pengene :)