frister!

For all del en fin modell, men etter min mening alt for dyrt. Hadde den vært komplett så kanskje. Ned mot 20 blank er mer riktig. Når det er sagt så koster det mer å handle hos en "forhandler", men jeg hadde nok heller ventet til det dukke opp noe privat på Finn. Med mindre Jonny firer på pris selvsagt (og der er det sjelden særlig mye å hente;))

Takk for svar! Jeg får nok heller sondere brukt markedet nøye fremover. Setter stor pris på hjelpen, og for all del ikke hold på avtrekkeren hvis dere ser noe bra der ute i 25klassen. Tips tas imot med stor takk da jeg ikke har en dr**t peil på Rolex.

Her må du jo se på motivet for kjøpet..

Til den prisen kan du jo ikke flippe den videre etter kort tid uten å tape litt, men er dette en klokke du planlegger å eie en stund så kan det vel etter min mening ikke spille veldig stor rolle om den koster20 eller 22K..

... er dette en klokke du planlegger å eie en stund så kan det vel etter min mening ikke spille veldig stor rolle om den koster20 eller 22K..

For enkelte er jo jakten på den helt riktige klokka til den helt optimale prisen noe av det viktigste ved hobbyen. Jeg tar meg av og til i å tenke at hvis jeg i stedet for å bruke masse tid på å lete hadde gjort noe produktivt og lønnet arbeid, så kunne jeg ha kjøpt klokka ny i stedet. :p

Det må da være en helt grei pris og et sikkert kjøp er du jo uansett med denne modellen. Nyrenset og med 1 års garanti, og i velholdt stand, tenker jeg at det er slett ikke verst..

At den koster 3000 mer en det som her sies å være en god pris er jo klart at ikke gjør den helt store forskjellen, men det er jo klart at 3000 kroner kan du jo bruke på ganske mye annet da.
Føler denne "hobbyen" er dyr nok fra før, man trenger ikke kaste pengene rundt seg unødvendig heller(kun min personlige mening)
Har vel uansett bestemt meg for å fortsette jakten på brukt markedet, for å ha en klokke uten boks er liksom ikke like moro som å ha hele pakken føler jeg.

Hehe, kanskje du burde kjøpe den siden du mener det er så god deal?
Er som sagt ikke de 3000 men mere det at den ikke har boks og papirer som plager meg.

:) Jo hadde jeg ikke kjøpt meg en 14060 i fjor så hadde jeg tatt denne. Ser ut til at dette er en bedre deal enn jeg gjorde.
Jeg fatter ikke hva man skal med boks og papirer, så det aspektet teller ikke for meg, men må man ha full pakke er jo ikke dette klokka for deg nei