Froskegrønn submariner vs panerai submersible

Hoho, se ja, der var avgjørelsen tatt, vi venter i spenning - mye tyder på at det ble PAM?

Selv fikk jeg endelig prøvd den nye Kermiten i helga som gikk, og jeg var ærlig talt ikke helt overbevist. Hadde på meg den gamle, så jeg fikk sammenlignet grundig. Den nye kasseformen er jeg vel ikke helt solgt på ennå, samt at fargen på skiva er nydelig, men jeg er skeptisk til hvordan det fungerer med grønnfargen på bezelen. Ikke minst hvordan disse to eldes og blekes sammen er jeg spent på.

Tittitt...............................

Da er vi på plass med klokke på armen.

PAM1.jpg

Passe kul eller hva!
PAM2.jpg

Jeg takker og bukker for hyggelige ord

Det var nesten bestemt at det skulle bli Rolex og det kun i fra bilder. Men med fare for å tråkke noen på tærne så ble det ikke helt det jeg trodde når den var på armen. Jeg plaget de på Bjerke skikkelig og en periode lå det syv - åtte ur på benken. Prøvde litt breitling også, mest bare for å prøve og forstyrre en eventuell fastlåst tanke. Jeg må si jeg ønsket så inderlig at det skulle være Sub`en som snakket mest til meg, ikke minst med tanke på salgsverdi i neste omgang. Men etter å ha vært ute av butikken et par timer så kom jeg tilbake. Var veldig gøy å se at papirer ble fylt ut i ens eget navn. Tror nok ikke at det er verdt det sånn fremover, men å ha gjort det en gang var en opplevelse jeg har lengtet lenge etter. Paneraien bare kosepratet liksom, ta meg hjem værsåsnill.......... Så kan vi bade sammen! Vet det er "trygt" men jeg har aldri vært heeeeeeeeeelt fortrolig med å svømme/dykke med såkalte dykkerur av finere sort. Unntaket var seadwelleren jeg kvittet meg med et kvarter før den gikk ut av produksjon (dust!).

Men denne her kommer jeg alltid til å ha på armen når jeg entrer det våte element.

Hei, grattis! Det er trivelig å handle i butikk :D Da venter vi bare på bilder i Dagens.