Fryktelig god helg

Medlem
10. mars 2011
En liten solskinns historie.

Kom hjem fra jobb,fikk beskjed om at det kommer to nye familiemedlemmer?????
En kommer om snaue 8 mnd og den andre står på stuebordet!

Ble selvfølgelig mye følelser på en gang,men etter at jeg fikk summet meg gikk jeg inn på stuen.der står det boks med navnet Seiko pent notert.Så hører jeg fra gangen"du viste ikke at jeg kunne skaffe slikt til uhyre gode priser på jobb" Hvor jeg nesten detter av stolen og svarer"absolutt ikke"

To be continued!

Gratulerer, håper denne unboxingen fortsetter nå straks og ikke om 8 mnd. :p

Ha en god helg, gleder meg til å se hva som er i boksen.

Takker for gratulasjoner:)Jeg har sett på disse lenge,men trodde aldri jeg skulle sitte med en på armen!!!

IMG_5789.jpg

IMG_5791.jpg

IMG_5795.jpg

IMG_5798.jpg

IMG_5797.jpg

IMG_5799.jpg

Oj, dette lover bra for helgen..!;)

Grattis med en FET Seiko! Nå aner jeg ikke hva som skjer om 8 måneder, men som en som ikke planlegger mer enn 4 dager frem i tid regner jeg med at det er noe spektakulært!!

Wow!

Lekker og meget sjeldent syn, det der, Mysil!
Håper du bidrar med mange ws av den fremover!

Takker for det alle sammen.Blir nok noen WS shots framover ja:)en fotobok står også på handlelista !

Grattis med begge deler! Flott klokke, ny bekjentskap for meg. Likte det litt sportslige og racinginnspirerte med chrono, skinn og foldespenne.

Flott seiko!

Men..

Hvor er bilder av den andre boksen?? :mrgreen: ;)

Ha ha:)
Tror nok jeg sliter med og få den på trykk!Er andre forum for den slags bilder tror jeg;)
Takker igjen for alle komentarer.Bedre bilder kommer!

Ha ha:)
Tror nok jeg sliter med og få den på trykk!Er andre forum for den slags bilder tror jeg;)
Takker igjen for alle komentarer.Bedre bilder kommer!

Hehe, det har du sikkert rett i..
Location, location, location... Som Bergenser (og 1/4 Nordlending) og er jeg ikke helt god på det der med location.. :p

Gratulerer med begge deler uansett. :)

Takker!
Utrolig god følelse og sitte med en klokke som jeg har drømt om lenge,men ingen annelse at den skulle bli i mitt eie(noen gang)

Blir nok en liten ekstra i glasset i morgen for og feire begge deler.

Gratulerer

Absolutt øvre lag av seiko den der... PS er det en dame - eller herreklokke du har bestilt, den derre andre :mrgreen:

Absolutt øvre lag av seiko den der... PS er det en dame - eller herreklokke du har bestilt, den derre andre :mrgreen:

Litt tidlig og si;)
Hører at noen jukser ang det der.....Har ingen planer om og begynne med det nå.
TIME WILL SHOW