Fryktelig god helg

Grattis med flott klokke og kommende familieforøkelse.

Ble litt usikker av alle kommentarene, men for meg kan det virke som om "unboksing" om 8 måneder ikke er klokkerelatert for å si det sånn... I så tilfelle, Grattulerer!

Kan jo også hende at jeg tar feil, og leser for mye mellom linjene (jeg er veldig "in touch with my feminine side" for tiden). Da får vi heller se frem til en heidundrandes unboksing om 8 måneder!

Så sant ikke den lille blir født med en klokke på armen,så er det ikke så klokkerelatert nei.

Når det gjelder min nye Seiko Ananta må jeg bare si at jeg liker den veldig godt!Var litt redd for at den skulle gnage litt,noe den absolutt ikke gjør.Siden jeg også har litt grove håndledd så ser den ikke stor ut heller(kan skjønne noen blir skremt av 46mm)
Selv om det ikke er "swiss" vil jeg si det oser kvalitet og veldig godt håndtverk.Har også planer om og bruke den ,ikke la den ligge i boksen:)Har derfor et lite spørsmål:
Kommer det små hairlines,går det da og polere det bort selv?evt med dremmel?

Gleden ved å eie en klokke man ikke skal selge igjen er jo nettopp det at det er ikke SÅÅ farlig om det kommer litt riper, gir klokken litt sjel for min del. Om du skulle være livredd litt riper kan Autosol eller Cape-cod anbefales på det sterkeste. På plexiglass er tannkrem genialt.

Denne klokke skal definitivt ikke selges!Håper og knytte mange gode minner med tanke på symbolikken bak klokken(familieforøkelse)
Sant ang riper,minnene skal synes.Prøve og ta litt bedre bilder av den i løpet av helgen.

Gratulere så mye med Ananta:) Det er rå Seiko klokker;) Kjøpt fra Norge eller det store utland? Når det gjelder poleringen på Ananta er den litt spesiell og det er kun 5-6 personer som polerer disse klokkene på fabrikk og jeg vet ikke hvor mye jeg personlig ville polert på linjene fra samurai sverdet ;) Da er det kanskje bedre at det er noen hairlines..?

Takker for det maghas9
Denne er faktisk kjøpt i Norge.Blir det noen hairlines så får de nok bare være:)Får heller sende den til polering hvis den blir veldig stygg over tid....Sitter godt på armen,men blir nok byttet ut med Vitorinox`n når tøffere oppdrag skal utføres.

En liten solskinns historie.

Kom hjem fra jobb,fikk beskjed om at det kommer to nye familiemedlemmer?????
En kommer om snaue 8 mnd og den andre står på stuebordet!

Ble selvfølgelig mye følelser på en gang,men etter at jeg fikk summet meg gikk jeg inn på stuen.der står det boks med navnet Seiko pent notert.Så hører jeg fra gangen"du viste ikke at jeg kunne skaffe slikt til uhyre gode priser på jobb" Hvor jeg nesten detter av stolen og svarer"absolutt ikke"

To be continued!

En liten oppdatering.
Da har det gått nesten 8 mnd,og unboxing av tvillinger skjedde i natt:)To små gutter er klare for eventyr.Bilder av denne utpakkingen blir litt drøyt men alt står bra til;)
Må jeg ikke da finne en klokke til??Siden det ble dobbelt opp....

Hilsen nybakt trebarnsfar

Wow! Gratulerer så mye med en heftig fantastisk klokke og to små! :D
Lykke til videre på eventyret!

Léon :cool:

Gratulerer! Heftig når de kommer to og to. Ikke glem å stikke innom her mellom slagene.

Og fin Seiko forresten ;)

En liten oppdatering.
Da har det gått nesten 8 mnd,og unboxing av tvillinger skjedde i natt:)To små gutter er klare for eventyr.Bilder av denne utpakkingen blir litt drøyt men alt står bra til;)
Må jeg ikke da finne en klokke til??Siden det ble dobbelt opp....

Hilsen nybakt trebarnsfar

Må bli dobble birthyearklokker ja.
Kanskje se an personligheten å være safe med en dressklokke og en sporty? :)

Grattis!!

Gratulerer med en kul klokke. Ser frem til (ennå) bedre bilder ;)

Og at den klokken er så stor hadde ikke jeg gjettet fra det wrist shotet :)